1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten kauan ACN liittymää pitää odottaa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Peruskaeyttaejae, 3/2/04.

1. Peruskaeyttaejae

Tykkäykset:
    0
    Voisiko joku ACN edustaja vastata miten pitkä liittymän toimitusaika on?
    Tilattiin kavereiden kanssa liittymät numeronsiirrolla marraskuun lopussa ja vieläkään ei ole liittymät tulleet?
    Joulukuun lopulla tuli tosin kirje, että liittymät avataan 3 viikon päästä, vaan eipä ole simmejä näkynyt?

2. tiina

Tykkäykset:
    0
    Kysy asiakaspalvelusta.

3. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Itse odotin 5 päivää.. Ei numeronsiirtoja kylläkään, onneksi.

4. Peruskaeyttaejae

Tykkäykset:
    0
    Eikös tuo tieto pitäisi löytyä myös liittymien myyjiltä?
    Mitä vastaatte kun liittymän ottaja kysyy avaamisajankohtaa?

5. Sjm

Tykkäykset:
    0
    En tiedä sinun edustajastasi ja sen tavoista mutta itse jos myyn jollekkin liittymän ilman numeronsiirtoa niin hän saa sen 7 päivässä ja taas numeronsiirron kanssa tällä hetkellä kestää 1kk.. nämä ovat aikoja ainakin minun asiakkaiteni osalta olleet en tiedä sitten muitten "tötteröiden" puuhista...

6. Peruskaeyttaejae

Tykkäykset:
    0
    Samaa sanoi minunkin edustaja.Tuo 2 kuukauden odotusaika on kuitenkin jotain muuta kuin kuukausi?
    Ja nythän tuota edustajaani ei saa kiinni kun se lähti Eurooppaan interreilmatkalle tuhlaamaan ensimmäisiä palkkioitaan ;)
    Kertokaapa muut liittymänottajat kauanko on mennyt kun liittymä on avautunut?

7. Sjm

Tykkäykset:
    0
    Joop ite en voi sanoa muuta kuin että minulla on noin avautuneet liittymät ja olen niitä myynyt xx-100kpl....

Tiedän yhden sinun kaltaisen tapauksen.. tuttavani meni ottamaan liittymän toiselta edustajalta marraskuussa ja sai kortin pari päivää sitte ja ei ole vielä auki...

8. Peruskaeyttaejae

Tykkäykset:
    0
    Viimeinkin

Tänään tuli liittymäpaperi jossa ilmoitettiin, että liittymä avataan 9.2.2004 klo 13.52, lisäksi ilmoitettiin, että sim kortti tulee myöhemmin.Aikaa siis kului 2,5 kuukautta. Nyt sitten mielenkiinnolla odottelen avautuuko ja miten toimii tuo paljon parjattu liittymä.
    Liittymäpaperissa oli asiakasnumero joka oli yli 100 000.Onkohan lähtenyt ykkösestä?
    Edelleen odotan kommentteja miten kauan muilta on mennyt liittymän avauksessa?

Jaa tämä viestiketju