1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten gprs asetukset

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Anonymous, 18/12/02.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siis mulla on Motorola t720 kännykkänä ja telia operaattorina ja haluaisin gprs asetukset tähän miten toimin? Kuulemma tässä on wap asetukset valmiina, vai?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mene osoitteeseen www.telia.fi.

Ja sieltä sitten menet henkilöasiakkaat, valitset valikosta Telia Mobile Online ja sieltä löytyvät asetukset. Ja GPRS pitää kytkeä asiakaspalvelusta (ellei ole kytketty).

Kaikki löytyy operaattorin sivuilta helposti, jos vaan viittisi hieman itse käyttää aikaa eikä odottaa vastauksien tippuvan taivaalta.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei tuolla ole mun kännykkää.

4. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Oletko oikeasti noin Käsi(tm) vai esitätkö vaan?

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Olen käsi ja tuolla ei ole mun kännykkää! Koittakaa uskoo!

6. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Eikö se riitä, että siellä on ne asetukset mitä pitää puhelimeen laittaa ja sitten taas puhelimen käyttöohjeista näkee, mihin valikkoon ne pitää syöttää jos ei niitä ilman ohjetta puhelimesta löydä?

7. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Nuin minä sen ajattelin mutta kun ollaan avuttomia niin ollaan sitten kunnolla...

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Telia ei edes ole "keksinyt" asetuksia T720:aan jos siitä lähdetään. Just soitin asiakaspalveluun ja pistin motorolan ja telian selvittämään asiaa...

9. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Useimmiten niitä asetuksia voi soveltaa, eli hieman älliä käyttämällä laittaa tarvittavat tiedot oikeille paikoilleen vaikka valikkorakenne tai termit hieman erilaisia ovatkin kuin ohjeessa käytetyssä puhelimessa.

Poikkeuksiakin tietysti löytyy, esim. jos puhelimen asetuksissa on paljon vaihtoehtoja, joita ei mainita missään ohjeissa ja jotka kuitenkin vaikuttavat kriittisesti yhteyden muodostamiseen. Mutta nämä tapaukset ovat aika harvinaisia.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Meiän isä keksi ne asetukset...
    Eli nyt mä wappailen onnellisesti ja tilailen polyphonisia siihen asti kun saldo loppuu...:):):):):)

Jaa tämä viestiketju