1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten E90 modeemiksi ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Rustyratt, 1/7/08.

1. Rustyratt

Tykkäykset:
    0
    Yritän saada commua toimimaan kannettavani modeemina. Olen liittänyt puhelimen PC-suite moodissa koneeseen ja PC-suite on myös auki. Valitsin yhdistä internettiin, jonka jälkeen 10 sek kuluttua tulee viesti "verkkoyhteyden muodostaminen epäonnistui" Miten saan puhelimen toimimaan modeemina ??

2. lupara

Tykkäykset:
    0
    Onhan sulla kaksitoimisuus siinä päällä? Ohjauspaneelissa modeemilistalla "standard modem over bluetooth"? Sinne asetuksiin 'advanced' -välilehdelle extra initializing..

+CGDCONT=,,"internet"

tämä saattaa olla operaattorikohtainen (minulla DNA), käytä googlea, hakusanoiksi esim "modeemin alustuskomento"

Et maininnut käyttöjärjestelmääsi mutta winukka arvatenkin koska pcsuite ei taida linuxissa pyöriä?

XP:ssä aikanaan tappelin tuon kanssa mutta nyt Vistalla ei mitään ongelmia. Toivottavasti tästä oli apua.

3. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuolta apuja, jos Saunalahti.

4. TJH21

Tykkäykset:
    0
    Operaattori pitänee valita

Kun klikkaat PC-Suitesta "Yhdistä internetiin" valitse - määritä - seuraava ja valitse alasvetovalikosta oikea operaattori.

5. tmm

tmm Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    77
    Puhelinmalli:
    One+2 ja Nexus 4
    Sulje PC:ssä selai ja kaikki verkkosoftat, aja CrapCleaner (CCleaner) ja kokeile uudestaan.
    Olen läppärilläni välillä firman verkossa välillä kotona, välillä olen WLANin kautta ja välillä piuhan kautta. Konettahan en boottaa koskaan ja joskus se sitten hieman "sekoilee" proxien ja muiden asetusten kanssa. Kun ajaa CC:n, niin homma yleensä lähtee toimimaan. Pätee etenkin niihin tapauksiin, joissa olen käyttänyt E90:tä modeemina.

Jaa tämä viestiketju