1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten asentaa peli, joka jar. muodossa?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja InsOmnia, 31/8/09.

1. InsOmnia Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Otsikkohan tuon jo kertoikin, olen löytänyt pari ilmaispeliä netin syövereistä jotka ovat jotain ryökäleen application appletteja, ja asentuvat ihan samoin kuin cab. filet ja asennuttuaan toimivat loistavasti, vaan eivät jätä jälkeäkään itse asennuskansioon " My Storage/Programfiles" ja näinollen ensipelaamisen jälkeen eivät toimi enään. Ja kumma kyllä, nämä appletit ovat kertakäyttökamaa, eli kerran kun on asennettu, niin itse cab.file on tyhjä.

Miten tämmöiset saa asennettua niin, että pystyisi käyttämään itse sovellusta/peliä enemmän kuin kerran? Nythän joudun kopsaamaan cabista esim. 15 kopiota muistikortille jos haluan sovellusta käyttää sen 15 kertaa.
    PS: Jos pc:llä on Nokian pc suite, niin nämä tunnistuvat nokian applikaatioina,
    ja olen yrittänyt asentaa niitä niin pc:ltä kuin luuristakin "Samsung Omniasta".

2. Lasselo

Lasselo

Tykkäykset:
    0
    .jar muoto tarkoittaa singaamatonta java sovellusta. Oletko kokeillut javaemulaattoria nimeltä Esmertec Jbed? Löytää XDA:n sivuilta googlella (tai suoraan tästä linkistä: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407667 ). omassa vehkeessäni vakio javaemulaattori on ainakin ihan käyttökelvoton.

3. InsOmnia Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Javahan se ongelma olikin. En saanut jBediä toimimaan, pelit tilttasi alkuruutuun, mutta ongelmaan löytyi ratkaisu jBlend ohjelmasta. Nyt toimii kaikki moitteetta.

Jaa tämä viestiketju