1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten 3650:sta poistetaan välitystiedot??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Nemesis-88, 9/6/03.

1. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Tuntuu varmaan tyhmältä, mutta en osaa poistaa välitystietoja.

2. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei saa muuten kuin tyhjentämällä koko lokitiedot.

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kiitoksia djj:lle.

4. Julli

Tykkäykset:
    0
    Ei nyt välttämättä kuulu minulle, mutta miksi haluat poistaa välitystiedot? Ei ole pakko vastata.

5. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    En mä välttämättä haluakkaan, mutta on hyvä tietää miten ne poistetaan jos on tarve.

6. Julli

Tykkäykset:
    0
    Ok. Mutta eihän se nyt haittaa jos on yhdet välitystiedot (paitsi jos kukaan ei saa tietää, että on lähettänyt jollekkin viestin tai lähettää viestin kaverin kännykästä salaa) ? Eikös asetukset saa kuitenkin niinkin, että säilytetään esim. yhdet välitystiedot. En ole varma asiasta.

7. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun mielestä koko välitystiedot on erittäin turha (siis tää on mun mielipide!). ja 3650:ssa sitä ei ainakaan viitsinyt pitää koska jos ne ois alunnu välil pois niin sitten koko loki tyhjäksi ja itse sitten taas haluan että loki ei ole tyhjä

8. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Onhan tuo vähän hankala ku pitää tyhjentää koko loki. Onko kellään tietoo paljo noita välitystietoja mahtuu tonne??

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyllähän niitä sinne mahtuu, muisti taitaa olla rajoite. Aika iso logi täytyy olla että sen koko alkaisi oleen satoja kiloja.
    Jos tietosuojantakia niitä poistella haluat, niin ei noilla välitystiedoilla ole merkitystä kun se kelle viestejä lähetetty löytyy kuitenkin logista eli logi jokatapauksessa pitää tällöin tyhjentää, tuo välitys tiedot on vain login yksi osaalue.

Välitystietojen tarpeellisuudesta voi toki olla montaa mieltä, mutta allekirjoitanut aina välillä joutuu tarkistaa sieltä onko viesti mennyt perille.

Jaa tämä viestiketju