1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitäs peliä Saunalahti pelaa??

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Nemesis-88, 2/6/03.

1. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    MMS palvelu ei auennut kesäksi vaikka niin luvattiin, ikinumeroiden myötä lähtee Saunalahti pois ja uusi liittymä tilalle(DNA ehkä?). Onkos muilla tieto koska toi MMS toimii(jos toimii koskaan)??

2. eph

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Itse puolestani olen harkinnut vaihtamista iki-numeron myötä saunikselle, noi hinnat soneraan verrattuna on .. kivoja. Tosin puheaikaetuja on vuodeksi ainakin eteenpäin Soneralla..

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kyllähän Saunalahti muuten hyvä on.

4. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    MMS-palvelut mukaanlukien roaming eri operaattoreiden välillä tulee kesäkuun -03 loppuun mennessä (Q2:n lopussa).

T: Panu.

5. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Ja mulle sanottiin tossa keväällä että kevään aikana aukee ja nyt on kesä eikä MMS:ään ole vieläkään.

6. mobiilisti Vieras

Itseänikin vaihto kiinnostaa, mutta minun pitää voida olla 100% varma kaikkien palveluiden (vastaavat kuin Soneran) toiminnasta, ennenkuin alan tähän "rumbaan". GPRS, wap, datalaskutus jne...

7. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    GPRS = kyllä
    WAP = kyllä
    saldopalvelut = kyllä
    datalaskutus = kyllä
    mobiiliviihdepalvelut = yhä paranevassa määrin, palvelutarjoajia tulee
    koko ajan lisää ja aika monta on jo toiminnassa

8. mobiilisti Vieras

Kiitti, seurataan tilannetta, noinniinkuin varmuuden vuoksi, ja palataan asiaan heinäkuun lopulla.

9. Cooler

Cooler

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG G3
    Mikähän mahtaa olla Saunalahden MMS tilanne tällä hetkellä? Tämä kiinnostaa, koska olen uusi Saunalahden asiakas. Tasahinta oli minulle sopiva vaihtoehto. Nyt hommasin 3650 puhelimen ja MMS + GPRS tulisi käyttöön myös...

10. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Ota Sonera niin palvelut pelaa!

11. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Kirjoitin viimeksi asiasta muistaakseni toissa viikolla - eli MMS avautuu 1.9. ellei kaikki mahdollinen mene pieleen tällä viikolla. Samalla tulee myöskin MMS tuki ei-MMS-puhelimille ja MMS viestit tulevat toimimaan myöskin eri operaattoreiden välillä. Olen pariin otteeseen aikaisemmin muutenkin jo valitellut MMS tuen viivästymistä.

MMS viestit tulevat maksamaan 0,49eur/kpl.

12. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    ...Ja maksa itsesi kipeäksi.Tai no saahan Sonerasta edullisen jos jaksaa pelleillä jollain perkeleen remmeillä yms...mutta itseä ei ainakaan jaksa kiinnostaa.

13. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Se, että joutuisit maksamaan itsesi kipeäksi, on harhakäsitys, kaikki alet ja etuudet huomioiden on hyvä hinta/laatusuhde. En väitä, että olisi markkinoiden HALVIN, mutta arvostan toimivia ratkaisuja, joista olen muutaman sentin enemmän valmis pulittamaan.

Ja jälleen kerran vanha sananlasku: "Hyvää ei saa halvalla"

Mielipiteitä on varmasti toisiakin, tämä on omani. Noin 2 500 000 muuta käyttäjää ovat asiasta varmasti samaa mieltä. Ja jokaisella on vaihtoehto valita se omansa, johon on sitten tyytyväinen.

Ja mitään isoja "kikkailuja" ei mielestäni edes tarvitse tehdä, jotta hinnat eivät olisi liian kalliita.

14. eph

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Olen samaa mieltä.

-50% Puhelutkin sai vain tekemällä "etusopimuksen", eli lähettämällä yhden tekstiviestin.

15. Nukia

Tykkäykset:
    0
    Do dii... Tänään on 1.9! Toimiiko MMS-palvelu? Miksei Saunalahden sivuilla ole asiasta mitään infoa?

Jaa tämä viestiketju