1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitä uudistuksia oma.saunalahti.fi palveluun?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja vasato, 27/9/03.

1. vasato

Tykkäykset:
    0
    Itse olen kaipaillut kovasti että sivuston kautta voisi tulostaa puheluerittelyn paperille, ja että pystyisi lähettämään tekstiviestejä. Nykyisellä systeemillä puheluerittelyn tulostaminen ei oikein onnistu!

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siedettävämmät värit olisi ok, lisäksi lisäpalvelut voisi olla selkeämmin esillä, verkkolasku...

3. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vanhasta systeemistä voisi kaivaa takaisin tuon laskun esitiedot. Näkee etukäteen netistä, kun lasku on tulostettu, siis materiaali kasattu. Samalla kertaa näkee myös laskunnumeron ja päärivit ja pidemmän aikaa asiakkaana otua pystyy tiettyjen tietojen omaavana laskemaan viitteen mikäli lasku katoaa jonnekkin tai oleilee jossain muualla minne laskut ei tule, mutta pystyy muuten hoitamaan rahaliikenteen.

dna:n puolelta voisi kaivaa sen www-numeropalvelun, palveluntuottajaan en ota kantaa, vaikka pohjimmiltaan siellä on se sama firma aina.

4. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Kiitoksia palautteesta - olemmekin juuri uudistamassa oma.saunalahti.fi:tä. Uusina ominaisuuksina tulevat mm. verkkolaskut. Ja kyllä ne väritkin tulevat uusiutumaan samoin kuin ulkoasua kehitetään selkeämmäksi ja helppokäyttöisemmäksi jne.

T: Panu.

P.s. Sivuston kautta voi jo nyt lähettää tekstiviestejä jopa ilmaiseksi mikäli käytössä on Monitasoliittymä.

5. vasato

Tykkäykset:
    0

Onko tarkkaa tietoa milloin nuo kyseiset uudistukset tulevat käyttöön. Tuo numeronhaku kyllä olisi tarpeellinen, usein tarvitsisi hakea puhelinnumeroa. Täytyy kyllä sanoa että olen itse ollut todella tyytyväinen Saunalahteen sen mitä olen nyt vajaa kaksi kuukautta ollut asiakkaana. Ainut miinuspuoli oli se kun saamaani SIM-korttiin oli tullut väärä asiakaspalvelun numero.Kortissa oli numero 09-42430400 ,vaikka olisi pitänyt olla 09-42430700. Asia selkeni minulle vasta kun kävin tarkistamassa puheluerittelyn netissä.
    Tuli ylimääräistä puhelinlaskua 6,11 euroa. Joten tarkistakaapa SIM-kortilla oleva Saunalahden asiakaspalvelun puhelinumero SIM-kortillanne ettei tule ikäviä yllätyksiä puhelinlaskuun.

6. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    ????
    Jäit juttelemaan väärään numeroon vastanneen kanssa vai jonotit väärään numeroon noin kauan??!
    Mikä numero toi toinen sitten oli? En ymmärrä.

7. vasato

Tykkäykset:
    0
    Liittymän siirtoasiassa piti soittaa asiakaspalveluun koska siirto Dnalta saunalahteen ei mennyt putkeen,mutta kahden puhelun jälkeen huomasin että kortilla olikin myyntipuolen puhelinnumero. Sehän maksaa normaalin puhelumaksun verran minuutilta kun soittaa numeroon 09-42430400.Maksuton numerohan on ainoastaan tuo 09-42430700 kun soittaa Saunalahden liittymästä. Asia paljastui minulle vasta sitten noiden kahden soiton jälkeen kun menin ensimmäisen kerran katsomaan puheluerittelyä. Ilman muuta sitä olettaa automaattisesti että se mikä asiakaspalvelu numero on SIM-kortilla,niin on maksuton.

8. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    No niin tietysti. Siis siellä "myyntipuolellakin" oli myös aivan normaalia asiakaspalvelua, kuten "asiakaspalvelu"numerossakin?
    Kuulostaapa mielenkiintoiselta "vahingolta", että kortilla on maksullinen numero maksuttoman sijaan... ;)

9. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Onhan noita numeroita ennenkin ollut väärin Saunalahden korteilla. Tekstiviestikeskusten numerot usein väärin päin, asiakaspalvelun numero väärä.. ainakin silloin kun 010-alkuinen aspan numero oli aktiivikäytössä.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla on aspan numerona +358 9 42430456 Eli vielä yksi erilainen, tähän olen aina soittanut ilmaiseksi.

Jaa tämä viestiketju