1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitä tehdä nyt

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja AnttiO, 23/4/04.

1. AnttiO

Tykkäykset:
    0
    Nonnih, elikkä, sori nyt tästä viestistä jo etukäteen =D

Tuo 6230 on niin helvetin buginen että käyn sen palauttamassa. Ehdottakaa toimintavarmaa kännykkää missä:

-mp3 soitin
    -värinäyttö
    -mmc:lle paikka

jos ei löydy mmc:lle paikkaa niin tarviipa minun keksiä joku keino sen palauttamiseen, ostin 6230:aa varten ja ei ole käyttöä jos ei muuhun sitä saa. Ainiin, ja hinta haarukka 300-400€.

Kiitos

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Uusi softa korjaa useimmat bugit tuosta luurista, eli kannattaa käydä päivittämässä se ja katsoo josko sen jälkeen toimisi.

3. Simbe

Tykkäykset:
    0
    Mulla on toiminut alusta pitäin 6230 mahtavasti, käy päivittämässä softa vaan siihen niin on hyvä kampe, ei kannata heti menettää toivoa. Jännä juttu sinänsä että nuo 3.14 ja 3.15 ovat niin bugisia teillä, mulla nekin on toimineet ihan loistavasti molemmat.

Ja niin, ihan loistava OTSIKKO muuten tällä ketjulla. Tämänkin ois voinut laittaa tuonne käyttökokemukset topicciin ihan hyvin..

4. X

Tykkäykset:
    0
    Älä palauta sitä, kannattaa pitää se vaan ja päivitellä softat. Ja jos ei siltikään toimi niin voithan yrittää vaatia uutta 6230 tilalle... :)

5. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    No en nyt tiedä olisiko ihan aiheellista kysyä uutta luuria vastaavilla ominaisuuksilla toisen puhelimen käyttökokemusketjussa.

Mutta aiheesta sen verran, että älä hätiköi vaan odota uutta softaversiota niin kuin sinulle onkin tuossa neuvottu.

Jaa tämä viestiketju