1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitä teet kymmenen vuoden kuluttua?

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Qwertyi, 26/5/08.

1. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4727
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    YLEX radiossa kyseinen teema päällä joten kysellään nyt täälläkin. Eli missä näet itsesi kymmenen vuoden päästä?

Itsellä tulevaisuus näyttää siltä että nykyistä suutarin ammattia pidetään yllä omalla yrityksellä mestarin tutkinto seinällä. Rivitalopätkä rauhaisalla paikalla ja siellä asustaa vaimo sekä ainakin yksi penska. Oma jalkinemallistokin on varmaan pienimuotoisessa myynnissä ja tuotenimellä pyyhkii hyvin korjaus puolen tueksi.

Ehkä myös silloin osaan hoitaa taloutta. Ajokortti ja autokin varmaan omistuksessa on.

No katotaas miten äijän käy ;)

2. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Haudan äärellä...jos en-lentelen silloin tällöin ja parannan mualimmoo...

3. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    10 vuoden kuluttua olen koulutusta vastaavassa työssä, omistan (pankki omistaa) rivitalonpätkän ja minulla on toivottavasti vaimon lisäksi myös jälkikasvua yksi tai kaksi. Melko perinteinen skenaario, siis.

Elämä on täynnä mahdollisuuksia, ja siksi saattan olla myös maanviljelijä.. Ja sen lisäksi vielä koulutusta vastaavissa töissä. Mistä sitä tietää.

4. Panda Vieras

No ihme on jos en olis kuollut.

5. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    En tiedä, maailma ei riitä.

6. Harkins33

Tykkäykset:
    0
    Vai että kymmenen vuoden kuluttua.
    Noh, kai sitä jonkunnäköiset opinnot on suoritettu ja oman autoliikkeen kanssa pinnistellään. Tämä olisi suuri unelma ja toivotaan että toteutuisi, kovasti pitää tehdä töitä kyllä sen eteen.
    Toivotaan kanssa, että perhekkin alkaa kasaantumaan ympärille, varmaan parin jälkikasvun kera.

7. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    En oo ainakaan enää Irlannissa silloin :)

8. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Kymmenen vuoden päästä on jo DI:n paperit ollut taskussa jo vähän aikaa ja vakipaikka jollakin Nokian softa-alihankkijalla hyvällä palkalla. Nykyisellä tyttöystävällä on sama sukunimi ja ainakin suunnittelemme omakotitalon rakentamista, kun ne pari lastakin jo tarvisi tilaa:)

9. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Jos menee hyvin, niin talo on silloin jo maksettu ja nykyisissä hommissa jatketaan.
    Tai sitten on myyty/pakkohuutokaupattu koko kiinteä omaisuus pois ja tehdään jotain muuta, tai sitten ei tehdä mitään.

On vähän outoa, että 10v tulevaisuuteen tuntuu edelleen varsin pitkältä ajalta, mutta sama aika menneisyyteen ei tunnukaan niin kaukaiselta asialta.

Ja en hel**tissä halua mitään rivarinpätkää ykkösasunnoksi.

10. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Olettaen, että olen tuolloin vielä hengissä, niin olen virallisesti vanhuuseläkkeellä. Sen tarkemmin en tiedä enkä oikeastaan välitäkään tietää.

Rivitalossa olemme asuneet jo yli kaksikymmentä vuotta, eikä siinä mitään vikaa ole. Voi olla, että kymmenen vuoden päästä pitää jo muuttaa kerrostaloon.

11. Nist Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90 ja Elisa, retroiluun 3310
    Nykyisessä työssäni, nautiskelen pidemmistä, viiden viikon kesälomista ja odottelen lapsenlapsia. =)

12. kenopaeaenaali

kenopaeaenaali Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eräässä Ylen paskanohjelmassa kyseltiin, että "kenet lähettäisit avaruuteen?". Minä lähettäisin sinut. Hyvin pitkälle. Ihan ylläolevan perusteella.
    --kpn

13. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Olen voittanut Lotossa päävoiton ja oikeilla sijoituskohteilla olen saanut voiton kasvatettua miljoonaomaisuudeksi. Asun isossa kartanossa PK-seudun kupeessa. Autotallini on täynnä mitä hienoimpia autoja eikä rahasta ole puutetta. Lapsilleni olen rakentanut mailleni omat talot.

Realistinen näkemys on, että työskentelen edelleen omalla alallani. Rivitalonpätkä tai hyvällä tuurilla omakotitalo pankkilainalla. Rahaa on kohtuullisesti niin, ettei tarvitse kituuttaa ja saa laskut maksettua.

14. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Kävelevä mielipideautomaatti on vastannut...

Äläs ny hei.. kukas sulle sitte vastailisi MPF:ssä?

15. kenopaeaenaali

kenopaeaenaali Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ajattele miten helppoa sulla olis? Ei olis digibokseja, eikä vittuilevia kelan ämmiä. Eikä muitakaan ämmiä. Eikä Ylen masentavia ohjelmia ja lasihärdellejä. Maito ois jauheena, ei tartteis tapella maitopurkkien kanssa. Ei tartteis tilata jenkeistä mitään, eikä kestää tyhmiä hammaslääkärin vastaanottoapulaisia. Ei tartteis kytätä keskellä yötä pusikoissa, et kuka kattoo euroviisuja, eikä avata ovee tv-maksutarkastajille. Ei tartteis miettiä, et millä ihmeellä kaataa puut naapurin tontilta, tai kelle nakittaa pysäköintimaksut. Tää lista on loputon. Ei tartteis reissata joka viikko Venäjälle, että voi haistattaa paskat valtiovallalla. Ei tartteis murehtia joka päivä, kun VALTIO TIENAA. Tai sitä, et vittumaiset lääkärit ei anna niitä lääkkeitä mitä haluat, eikä sitä, miten juopoille jaetaan sossusta rahaa. Kyllä avaruus ois just niin sun paikkas.
    Eikä sun musta tartte huolehtia, mä kyllä voin horista yksinänikin täällä.
    --kpn

16. samumanu Vieras

En yhtään mitään!

17. tahratonteraes

tahratonteraes

Tykkäykset:
    0
    En tiedä, en ole koskaan miettinyt. Päivä kerrallaan. Näin vakavasta sairaudesta selvinneenä...

18. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Vaikea uskoa koska 98,2 % viesteistäsi koostuu pelkästä paskan jauhamisesta vastauksena JJ:n viesteihin. :D

En usko ja samalla myöskin toivon, ettei tämä elämä tästä ihmeemmin muuttuilisi 10 vuoden aikana mihinkään. Kulunut 10 vuotta on ollut enemmän ja vähemmän kiireistä aikaa ja muutoksia toistensa perään, mutta nyt on asiat hyvin ja saavutettu taso pyritään pitämään. :)

19. JPW™ Vieras

En halua miettiä niin pitkälle, elän päivän kerrallaan. Mut toivottavasti elän hieman varakkaammin ja olen päässyt kaikista veloista eroon.

20. Peppokani Vieras

Luen matkapuhelinfoorumia
    E: Olinpas hätäinen. Olen tietenkin tanssija!

Jaa tämä viestiketju