1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitä suosittelette nuorelle?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja toeoettaeri, 22/12/07.

1. toeoettaeri

Tykkäykset:
    0
    Mitä kännykkää suosittelisitte nuorelle? (alle 18-vuotiaalle) Samsungin E250 olisi hieno, mutta se on vähän liian suosittu, kaikilla se on ;S Kännykän pitäisi olla suhtkoht halpa, n 100-200 euroa. Ja liukukansi mieluiten.

Ideoita?

Haluaisin, että puhelimessa olisi ainakin mp3soitin (ja myös ulkoiselle muistikortille paikka), radio (Ei kuitenkaan pakollinen) ja bluetooth yhteys. Mietin yhdessä vaiheessa tätä, mutta onko se jo vanha puhelin? ;S Ei tarvitse olla Samsung, kunhan jokin seuraavista, Samsung, Nokia tai Sony Ericsson.

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Tyttö vai poika... Ei se Samsung E830 nyt niin kauhian vanha ole. Miksä sillä edellinen puhelin on? Jos se on tottunu jonku puhelimen tekstareihin ja valikoihin, uudistus saattas olla paikallaan, muttei merkin vaihto välttämättä.

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Itse lähtisin melkein suosittelemaan Nokian 5610 XpressMusicia. Saatavuus tosin on toistaiseksi vähän niin ja näin eli se voi tuottaa toistaiseksi ongelmia.

Tässä vertailussa 5610 XpressMusic vs. E250 vs. 5300 XpressMusic

5300 on mukana vertailussa lähinnä antamassa vähän vielä lisävertailua. Ja miksei E250:aa voisi ostaa? Jos se on monilla, niin kai se sitten ihan hyvä on. :)

Mutta 5610 XpressMusicin itse valitsisin noilla antamillasi ehdoilla. Löytyy ihan kovat ominaisuudet niin musiikki- kuin kamerapuoleltakin, ja ainakin itse tykkään myös tuosta tyylistäkin.

Jaa tämä viestiketju