1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitä säätöjä/ohjelmia puhelimeen?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mikluuutus, 22/9/06.

1. Mikluuutus

Tykkäykset:
    0
    Eli oon hommaamassa käytetyn puhelimen. Joko n70 tai n73.Sellasen paketin siis missä on kaikki mitä kaupasta ostetaessakin.

Minkälaisia asetuksia kannattaa käydä muokkaamassa, kun puhelimen käyttöön ottaa?
    Tuleeko mukana aina virustorjunta-ohjelmisto?
    Ja jos tiedätte ja käytätte jotain muita ohjelmia puhelimessa kertokaa mitä. Eli mitä kaikkea kannattas olla koneella jo valmiina odottaas asennusta puhelimeen?

2. 857kuittaa

Tykkäykset:
    0
    Katoppa tuolta Series 60 ohjelmia. Löytyy paljon ohjelmia N70:seen
    Ja Series 60 3rd edition ohjelmia N73:seen.

Itelläni oli N70:ssä muistikortille valmiina asennettuna mm Opera selain, Adobe Reader, Quickoffice ja Symantec virusturva. Muita jälkeenpäin asennettuja ohjelmia mm FExplorer (tiedostojen hallintaa), Smartmovie (leffoja luuriin), vSun (SNES emulaattori), Flashlight (taskulamppu kameran salamasta) ja Salling Clicker (tietokoneen etäkäyttöä bluetoothilla).

Asetukset esim WAP, GPRS yms saa operaattorin kotisivuilta (itelleni lähettelivät automaattisesti kun laitoin SIM-kortin puhelimeen)

3. Mikluuutus

Tykkäykset:
    0
    Niin oliko ne asennettuna sille pienelle 64mt kortille? Et kuitenki pitäs varmaan ostaa joku 1gt kortti ainakin niin saako ne sit suoraa siitä 64mt kortista siirrettyä isommalle kortille ja miten se sit tapahtuu?

4. 857kuittaa

Tykkäykset:
    0
    Juu ne oli sillä 64Mt kortilla. No kyllähän se isompi muistikortti kannattaa hankkia. Se miten nuo asennetut ohjelmat saa sille isommalle kortille saattaa (en oo siis varma) tapahtua silleen, että ottaa vanhasta muistikortista PC-Suitella varmuuskopion, vaihtaa isomman kortin sisään ja palauttaa varmuuskopion nyt siis isommalle kortille.

Itelle tulee juurikin tuo 1Gt kortti tossa varmaan tunnin sisään ja jos jaksan sitä tänään rupee vaihtelee niin voin sitte kertoo, että toimiko tuo kikka ;).

Niin ja nuo valmiiks asennetut ohjelmat saa ladattua Nokian sivuilta, että mulla on nekin tietokoneella siltä varalta jos joku menee pieleen niin sitte vaan asentelemaan uudestaan.

5. Mikluuutus

Tykkäykset:
    0
    Ok. Joo olis tosiian hyvä ku sais varmistuksen et menee noin. Ite ajattelin et jos joskus jonku elokuvan löis puhelimeen ja koittais kattoo niin olis hyvä olla vähä isompi toi kortti. Ootko koittanu mitään video pätkiä katella muutakuin itse kuvaamiasi ja miltäs ne näytti?

6. 857kuittaa

Tykkäykset:
    0
    Vituikshan se meni :). Nokian backup ohjelma ei suostunu käynnistyy ja PC-suiten uudelleen asennus ei auttanu ni mä asentelin sit uudestaan ne ohjelmat tohon uudelle kortille....

7. kirppuh

Tykkäykset:
    0
    Minulla onnistui siirto myös muistikortinlukijalla, kun kopioin kaiken vanhalta muistikortilta tilapäiseen kansioon. Sitten laitoin uuden kortin sisään ja kopioin samat tiedostot uudelle tyhjälle kortille. Kaikki toimi moitteettomasti.

Jaa tämä viestiketju