1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Mitä mieltä olet saunalahden palveluista/palstasta?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja *nettimatti*, 18/1/08.

1. *nettimatti*

Tykkäykset:
    0
    Niin millaisen kuvan olette saaneet saunalahden palveluista,toimitus ajoista ja luotettavuudesta sekä mainonnasta?
    Saunalahden palstasta sen verran että se on aika kliininen paikka jossa vain ja ainoa se oikea on saunalahti,dna sanaa ei saa pahemmin julkaista mutta sonera ei ole niinkään paha sana..? Mistä se siis johtuu,en tiedä mutta plehti ainakin on niin kuningas että ei paremmasta jakoa ja on heti poistelemassa viestejä jos menee liiaksi muuhun asiaan tai sitten liian "painostavaa" palautetta tulee palstalle =/

2. SYS 49152 Vieras

Palstasta en osaa sanoa, tosin outoa jos sen sensuuri on niin pitkällä että dna on paha sana siellä. Luulisi että Saunis olisi jo päässyt dna-inhostaan.

Muista palveluista vois sanoa että Saunalahden Perusposti on varmaan paras sähköpostipavelu, ainakin parhaimmasta päästä mitä tiedän. Kännykkäliittymissä on todella hienoja innovaatioita joten siitäkin heruu kehut.

dnan lisäksi Saunis on juuri itselleni parhaiten sopiva.

3. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Palsta on tarkoitettu käsittelemään Saunalahden palveluita.

/ Panu.

4. *nettimatti*

Tykkäykset:
    0
    Ja samalla tieten tahtoen rajoitetaan asioista puhumista,kyllä tuolla palstalla näyttää muutakin juttua rönsyilevän ja ihme ettei palsta kestä sitten muittenkin operaattoreiden liittymiä verrata keskenään ja puhua niistä sitten..?
    Mielenkiintoinen suodatus kieltämättä mutta jokainen taaplaa tyylillään.
    Toki sähköposti on hyvä mutta sekin alkaa jo olla pieni kilpailijoihin verraten ja olisi aika jotain tehdä.
    wippies blogi ja kovalevytila on ok mutta miksi ihmeessä wippies sivut pitää olla englannin kielisenä??
    Ja liittymät on myöskin ihan hyvät ja tuotteet,mutta tietyillä paikkakunnilla käyttö suhde jää huonoksi kun ei ole verkkoa-
    niin siinäpäs sitä sitten ollaan hienoineen palveluineen sormisuussa,mutta se on hyvä että puhelin valikoima on sopiva sekä-
    tuo ale juttu on mieleen myöskin joten positiivista palautetta löytyy aika paljon minultakin =)

5. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toisaalta onhan meillä tämä Matkapuhelinfoorumi ja myös Puhelimeni.fi-foorumi (www.puhelimeni.fi), joissa asioista voi puhua puolueettomasti. Sanoisinpa jopa, että tuo Puhelimeni.fi on tämän suhteen jopa paremmassa jamassa kuin tämä Mpf tällä hetkellä.

6. JPW™ Vieras

Saunalahti on Suomen paras matkapuhelin operaattori. Löytyy parhaat palvelut, parhaat kytkyliittymät, parhaat puhelimet, palsta, paras asiakaspalvelu sekä parhaat hinnat!
    Juuri muutama päivä sitten tilasin taas uuden kytky puhelimen/liittymän Saunalahdelta ja se on jo täällä. ;)

7. Basu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    A5 (2016)
    Sieltä oikeasta yläkulmasta saa vaihdettua kieltä.

8. Siniviiva

Siniviiva Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    102
    No jaa. www.puhelimeni.fi foorumilla näkyi operaattoriosiossa olevan peräti kymmenen ketjua, joista kolme oli äänestyksiä, kolmeen ei oltu vastattu mitään ja loppuihin oli jokunen postaus. Näkyi siellä lekan jälkiä...

Kaippa siellä sitten on deleteä painettu vähän reippaammin...

9. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Maksaako Saunalahti myös palkkasi ;) ??

10. JPW™ Vieras

Kyl olen ihan toisella alalla töissä, mut Sonera taitaa maksaa sulle.

11. miqu80

Tykkäykset:
    4
    Erittäin hyvin kommentoitu.
    Itse olen tyytyväinen saunalahdenpalstaan.

12. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tyytyväisen asiakkaan antama positiivinen palaute on hieman eri asia kuin firman maksaman bulvaanin pakkomainostus jollain nettifoorumilla. ;)

13. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Täytyy olla samaa mieltä, koskaan ei ole mitään ongelmia ollut tämän operaattorin kanssa. Muista ei voi sanoa samaa. Silloinhan sitä voi olla tyytyväinen liittymään kun sitä ei tarvitse edes miettiä, kaikki pelittää :)

14. Vekki

Tykkäykset:
    0
    Samat sanat =). Erityisen tyytyväinen olen tosiaikaiseen puheluerittelyyn, selkeisiin nettisivuihin ja sähköpostin erityisominaisuuksiin. Sekä tietysti hintoihin ja monenlaisiin valintavaihtoehtoihin liittymätyypeissä. Itselläkin yksi kytky, johon olen tyytyväinen (ei sim-lukkoa!). Sähköpostia olen käyttänyt nic-ajoilta asti, onneksi SL päivitti aikoinaan omaansa samat ominaisuudet. Myös nopeampi verkko ulottui sekä kotiin että kesäpaikkaan jo paljon ennen kilpalijoita.

Onko muuten muilla operaattoreilla SL:n palstaa vastaavaa palvelua? Ja osallistuuko kenenkään muun operaattorin edustaja näille foorumeille omalla nimellään?

15. terpaa

Tykkäykset:
    5
    Minusta saunalahden palsta on ollut hyvä palvelu. Monta kertaa on vastaus löytynyt sitä kautta niin ei ole tarvinnut asiakaspalvelua vaivata.
    Muut operaattorit eivät vissiin vastaavaa uskalla negatiivisen palautteen takia laittaa. Luonnollistahan on, että tollaisella palstalla enempi vaan puhutaan ongelmista eikä siitä mikä on hyvin.

16. kimmo Vieras

Palsta on paikka missä sokea taluttaa rampaa(käyttäjä auttaa toista), modet ja adminit sitten keskittyvät enempi delete-napin painamiseen ja kiusallisten viestien poistoon. Toki siellä on joskus myös asiallisiakin vastauksia SLn puolelta.
    SL on taas kuin Kela, toimii pomminvarmasti, jos ei mitään muutoksia tehdä.

17. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Saunalahtea koskevia viestejä ei ole käytännössä katsottuna poistettu lainkaan - toisinaan sama kysymys on postattu moneen viestiketjuun ja tällöin kopiot on poistettu, mutta alkuperäinen kysymys on jätetty ja siihen vastattu. Ja kyllä palstalta löytyy tälläkin hetkellä "kiusallisia" ja Saunalahtea arvostelevia viestejä. Muita operaattoreita koskevia kylläkin ja poistetaan jatkossakin.

Kun katsoo Saunalahden työntekijöiden viestimääriä, niin kyllä niitä vastauksia (toivottavasti asiallisiakin) on varsin mukavat määrät kertynyt. Itse olen postannut palstalle reilut 3100 viestiä ja moni muukin on postannut viestejä vastaukseksi tuhatluokassa.

/ panu.

18. kimmo Vieras

Ja minulla on täällä reilut 6tuhatta, niistä asiallisia promillen verran. Toki sillä ei ole mitään tekemistä omien postauksiesi kanssa Palstalla, kunhan nyt hieman omia tuntemuksiani/kokemuksiani heittelen tässä vuosien varrelta, kun tätä yhteistä matkaamme olemme tarponeet.
    Saadaan ainakin hieman vastapainoa näille ylenpalttisille hypetyksille mitä täällä on viime aikoina alkanut olla SL:sta puhuttaessa.
    Itse olen pohtinut että muistavatko ihmiset enää ollenkaan mistä kyse..kyse siis kuitenkin vain operaattorista, joka tarjoaa puhelut/palvelut yms. välillä paremmin ja joskus kompastellen, kuten vissiin kaikki muutkin yritykset joilla satojatuhansia asiakkaita.
    Jos kehua pitää, niin oma.saunalahtea olen kehunut aina, toki haittapuolena henk.kohtaisen asiakaspalvelun väheneminen sitä haluaville/tarvitseville. Myöskin kaikki pelaa kuten pitää kun ei ole muutoksia kotvaan tehtynä, toki EDGEä/3Gtä ei ole pahemmin näkynyt, mutta ehkä sitä tässä vielä joskus muutetaan Helsinkiin tahi johonkin vastaavaan paikkaan, missä ainakin lehti-/nettitietojen mukaan sellainen on joskus tavattu.

19. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Ketjua sen enempää lukematta voisin sanoa että saunalahden foorumi on lähtökohtaisesti tarkoitettu Saunalahden asiakkaisden käyttöön ja näin ollen odotetaan että keskustelu liittyisi Saunalahden palveluihin. Muutkin ovat foorumille tervetulleita, mutta sauniksen asiaahan foorumi ajaa joten sensuuri on ihan ymmärrettävää.

20. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2091
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Tässä asiassa

Olen samaa mieltä Juhan kanssa. Siis nuo 2 ensimmäistä lausetta tässsä vietissä. Varsinkin tuo toinen lause.

Jaa tämä viestiketju