1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitä kaikkea pitää muistaa ennen uuden softan hakua 6600?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Conda, 27/5/04.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Elikkä ennen kuin päivitän uuden softan 6600:aan, niin haluan varmistua, ettei puhelimesta katoa mitään tärkeää softan päivityksen yhteydessä. Galleriasta osaan toki siirtää kaikki muistikortille, mutta mites puhelinmuistion tiedot saan muistikortille kuvineen kaikkineen? Entäs ladatut sovellukset, kuvat yms. Jollain sovelluksenhallintaohjelmalla vai? (eFileMan, FExplorer tms.)? Ja mitä muuta pitää muistaa ettei tule ongelmia?

2. Reaper

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa mennä sinne muistiin->valinnat->varmmuskopioi muistikortille... Jotenki tollai

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ja sitten pidät isoa ääntä huollossa,että ottakaa amatöörit tuhertajat back upit tiedoista,ettei päivityksessä häviä mitään.Powermillin hemmot ei laiskuuttaan ota varmuuskopiota,mutta Anglo service tekee sen automaattisesti Helsingissä.Mutta kaikki tieto kannattaa jo ennen menoa siirtää muistikortille,mitä vain mahdollista.

Muistaakseni ekstrat......muistikortti....valinnat ...varmuuskopioi muistikortille

4. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Jossain huolloissa se kyllä taitaa maksaa jos ottaa varmuuskopion luurista. Ainakin joskus oli SE 380 mallissa kun kysyin aikoinaan. En tiedä nokiasta maksaako erikseen.

Ja kaikista parhaiten se menee BT:n kautta koneelle kun laittaa vaan. Niin mä olen sen tehnyt.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kaikkein varmin on jos otat itse talteen. Huolloissa on yhtä monta käytäntöä kuin huoltojakin ja mikään ei velvoita tietoja ottamaan talteen eli sitä ei aina tehdä. Joissakin tapauksissa se ei onnistu ollenkaan vaikka yrittäisikin.

6. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia tipseistä näin kuukaudenkin jälkeen :)

Päivitytin softan jo jonkin aikaa sitten ja otin itse varmuuskopion muistikortille ja kaikki meni hyvin siltä osin.

Mutta eipä vähentyneet bugit päivityksessä. Välitystiedot ainakin temppuilee ja sovellukset eivät asennu.

Jaa tämä viestiketju