1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mitä eroa?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja hardpappa, 4/7/10.

1. hardpappa

Tykkäykset:
    0
    ole n katsellut tässä nyt jo puolisen vuotta kestävää luuria itselleni kun töissäni en todellakaan istu takamuksellani ja mieti vaan rauta muuttaa muotoaan ja ruhjon kehoani välillä joten puhelimeni tulee kestää melkkein mitä vain vedestä hiukkasiin ja magneettisiin kenttiin.

mietin vain kun en itse ole löytänyt tietoa siitä mitä konkreettisia eroavaisuuksia on Sonimin XP3 Questillä ja sonimin XP3 Quest Prolla.

kiitän vastauksista

2. kimmo

kimmo Punainen matto, kiitos.

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Sonimin sivuilta löytyy datasheetit kummallekin luurille Quest & QuestPro. Niiden perusteella en ainakaan itse huomaa mitään isompaa. Näyttäisi siltä, että Pron mukana tulisi isompi kasa ohjelmia, mutta sekin voi olla ihan harhaa. Hintaseurannan mukaan Pron saisi halvemmalla ja kun se kerta kuulostaakin komeemmalta, niin sellainenhan se kannattaa ostaa. Eiköhän se kestä metallimiehenkin kourissa, vai mikä se titteli nyt olikaan. :)

3. hardpappa

Tykkäykset:
    0
    kiitos oikein paljon pitää laittaa palkkapäivän tullen tilaukseen toi pro malli, ja mitä tohon mun ammatti titteliin tulee niin ohutlevyseppä/hitsaaja/särmääjä/levytyöstökoneenoperaattori

4. hardpappa

Tykkäykset:
    0
    cdon.com antoi tälläisen vastauksen:

"Kiitos yhteydenotostanne.
    Suurin ero Pro:ssa on se että sen lasi (ns. gorilla lasi) on kestävämpi ja isompi, valikkojärjestelmä on uusi ja tehokkaampi akku."

Jaa tämä viestiketju