1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mitä eroa c65 cx65?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja jake79, 27/12/04.

1. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    niin olen ajatellut jomman kumman luurin ostaa, ja cx65 näkyy olevan 50e kalliimpi kuin c65, eli kannattaako tuosta cx65:sta maksaa toi 50e enemmän. Eli miten paljon parempi toi cx65 on? Onko tuon 50 lisä euron arvoinen?

Näyttö siinä cx65:Ssa taitaa olla isompi mut sit akku ei vastaavasti taida kestää niin pitkään kuin mitä kestää c65:ssa? Ja onko kameroiden kuvissa näkyvää eroa?

jos jotain kiinnostaa m55:n niin voi tarjota mulle yv:nä...

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    CX:ssa mm. VGA-kamera (+videonauhoitus), E-Mail ja Poly-äänet. Nämä ehkä ne oleellisimmat erot. Eli jos pärjäät hieman vaatimattomammalla CIF-kameralla, niin siinä tapauksessa C. Toisaalta kannattaa myös huomioida jälleenmyynti/vaihtoarvo tulevaisuudessa jolloin VGA-kamerallisesta saa paremman hinnan sekä kysynnän.

E: Sigussa linkki vertailuun.

3. wit_

Tykkäykset:
    0
    Siemensin oma vertailu puhelimien kesken, CX65 vs. C65

CX on hivenen isompi mutta siinä on huomattavasti isompi ja tarkempi näyttö ( CX65=132x176 pix ja C65=130x130 pix vaikka tuolla sivulla muuta sanovatkin), mainittu VGA-kamera, sähköpostituki jne...

Ja näyttää se myös paljon paremmalta ainakin omasta mielestäni ;)

Kuva: CX65 sekä C65

4. jaebaex

Tykkäykset:
    0
    C65:sta käyttökokemuksia 24.12. asti :)

Ihan ok puhelimeksi, sopivan kokoinen (ei liian pieni). Kamera ei läheskään VGA-laatuinen - oikeastaan en tee sillä kyllä mitään, mutta sen kännykameran takia en alkaisi maksaa lisähintaa, jonka joutuu maksaa cx65:sta. Digikamerat on kuvien ottamista varten :D En ole vielä niin hyvää kamerakännyä nähnyt, että niillä oikean oikeasti jotain kuvia ottaisi. Noita leikkikuvia kyllä niillä ottaa ja saa operaattorit iloiseksi, kun mms:iä lähettää, mutta että ihan valokuvia... Ei tod...

Nykyään vaan ei enää kännyä saa ilman kameraominaisuuksia. Jos tykkää huvikseen mms:iä lähetellä, niin satsaisin sitten sen 50 euroa, koska c65:n kameralla ei oikeestaan tee mitään. Tai mä en ainakaan pidä kuvanlaadusta - mutta vertaankin noita kamerakännyjen kuvanlaatua digikameroihin ;) Että silleen...

Huomioi se, että onko kannattaako satsaus 50e - saatko sen takaisin? Vaihtoarvot liikkeissä ovat lähinnä nimellisiä vain.

Ainakin C65:ssa saa sekä taustavaloa että kontrastia säädettyä. Itse taidan pitää taustavaloa jossain 40%:n kieppeillä. 100% on jo niin kirkas, että tulee sokeaksi :D

5. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    jees

kävin juuri liikkeessä hypistelemässä molempien niitä muovimalleja niin kyllähän toi cx65:n paljon paremman näköinen on ja toi näyttö oli kyllä tosi iso... ja toi joystick paremman tuntuinen kuin c65:ssa.
    huomasin vain että nokia 3220 oli myös samanhintainen mut nokiaan ei liene kannata vaihtaa?

6. wit_

Tykkäykset:
    0
    Tarjoaako nokia puhelimiinsa täysin avonaisen tiedostojärjestelmän?

CX65:ssä esim. on 11 megaa sisäistä muistia jonne voit laittaa mitä tahansa, midi-soittoääniä, kuvia, logoja, teemoja, (uusia kameraääniä ja iconeita jos jaksat vähän säätää od:n kanssa) vidoleikkeitä, animaatioita, ihan mitä vaan.

Eli itse en ainakaan noksua enää osta ;)

7. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    jees...

aika epätodennäköistä se on kyllä että nokia ostaisin :)

8. Marakus

Tykkäykset:
    0
    Ite sain c65:en joululahjaks ja tulin todenneeksi että ihan makee...
    mutta jos pelaat tasohyppely pelejä c65:ellä nii siinä on sellainen näppäin joka käy mun hermoille... nimittäin, heti kakkosen yläpuolella on näppäin josta mennään nettiin. Minulla on esimerkiksi monesti käynyt niin että kun pelaan splinter cellin viimisen kentän viimistä huonetta ja pitää hypätä niin painankin vahingossa netti näppäintä ja hups, oletkin netissä ja kenttä pitää aloittaa alusta...

9. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    jees

nyt on ollu CX65:n muutaman päivän. Eil vaan koko kaupungista meinannut sitä löytyä mut viimeisestä mahdollisesta paikasta löyty.

Tosi tyytyäinen olen..ainut vaan että en ole vielä saanu wap:pia ja mms:ää toimimaan...

jees nytpä toimii wappi ja mms:kin kun oli väärässä paikassa ruksi mulla asetuksissa... sen takia meni 2 päivää säätäessä :(

10. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on C65 ja kaverillani on CX65. olen tullut siihen tulokseen, että C65:ssa ei ole mitään parempaa kuin CX65:ssa kuin vakiopelit, esim. Bubble boost. CX65:ssa on parempi kaiutin, toistaa soittoäänen samalla voimakkuudella kuin C65 paljon kirkkaammin, Paljon paljon parempi näyttö, paljon parempi kamera, vaikka ottaa kuvat 640x480 resolla, ne tallentuu silti pienemmiksi/samankokoisiksi kuin C65:sen kuvat 352x288 resolla. CX65:ssa on myös videokamera.

Jaa tämä viestiketju