1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitä 5510:sta kannattaa maksaa, ja mitkä ovat sen tyyppiviat

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jupex, 2/4/03.

1. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Eli otsikon mukaisesti... kaikki neuvot tervetulleita

2. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Viime huhtikuussa se maksoi Teleringissä 125 e, jolloin erehdyin sen ostamaan. Vaihdoin sen luotettavaan 3310:aani, mikä todellakin oli virhe. Välirahaa en enää muista.

Puhelin osoittautui armottoman kokoiseksi haloksi, mikä oli ylivoimainen haitta minulle. Näppäimiä joutui painamaan useita kertoja, että mitään tapahtui. Softa sekoili, päivityksienkin jälkeen. Ääni särisi yms. yms. Puhelin vaihdettiin kerran pienen tappelun jälkeen uuteen, mutta samat viat seurasivat siinäkin.

Lisäksi 5510:n vaihtoarvo putosi melkein heti sen ostamisena jälkeen huonommaksi kuin 3310:n. 5510:n ostaminen oli minun kohdallani suuri virhe. Pääsin siitä kuitenkin eroon jo neljän kuukautta sen ostamisen jälkeen.

Ainut hyvä puoli siinä oli radio ja MP3-soitin. Ne toimivat moitteettomasti. Tosin kuunnellakseen radiota/musiikkia, täytyi ottaa mukaan erillinen salkku, jossa puhelinta pystyi kantamaan. Housun taskussa puhelin nimittäin lähinnä kiskoo housut nilkkoihin painonsa vuoksi.

3. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    juu no se koko ei ole ongelma koska mulla on aina reppu / laukku messissä. Puhelintoiminnot on yks ja se sama. Sitävarten on motorola. Lähinnä varapuhelimeksi, kun Motorola on GPRS käytössä, myös Radio ja MP3 soitin himottaa. Paljonko tuohon mahtui musiikkia, ja millä resoluutiolla? 128? 165 ? 192?

4. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin tuollaisen käytettynä n. kuukausi sitten teliasta hintaan 50e, ihan hyvä puhelin ollut, vaikka joitakin näppäimiä joutuu painamaan aika lujaa.

5. Unreal

Unreal

Tykkäykset:
    0
    Resoluutio? Tarkoitat varmaankin bitrate =)

Jaa tämä viestiketju