1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitään tehtävissä? sonera+gprs..

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja aaarghhh!!!, 9/1/04.

  1. aaarghhh!!!

    Liittynyt:
    9/1/04
    Viestit:
    1
    Tykkäykset:
    0
    Kävi näin: vaihdoin liittymää Radiolinjasta Soneran Oneen. Valitsin tarvittavat lisäpalvelut ja laitoin tyytyväisenä nimen sopimuspapereihin. Tarkoituksena oli ottaa kiinteä 100 mt:n gprs-palvelu (pro data tjsp.) ja näin luulinkin tehneeni.
    Yllätys/ketutus olikin sitten huomattava kun ensimmäisessä laskussa laskutettavaa dataliikennettä oli kertynyt rouheat 54 mt joka Soneran kuluttajaystävällisillä taksoilla tarkoittaa 557 €:n laskua.
    Ainoa virhe mitä myönnän tehneeni on se, että en lukenut allekirjoittamaani sopimuspaperia, johon siis oli jäänyt kirjaamatta haluamani 100 mt:n palvelu. Kävin keskustelemassa asiasta liittymän minulle avanneen henkilön kanssa, joka ei luonnollisestikaan voinut muistaa mitä kaupantekotilanteessa olin pyytänyt liittymääni sisällyttämään.
    Myös Soneran asiakaspalvelussa suhtauduttiin nihkeästi ja vedottiin vain allekirjoitukseeni sopimuspapereissa.
    Kysynkin, onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta ja onko asia ylipäätään neuvoteltavissa Soneran kanssa? Uhkailemalla? Itkemällä? Jollain muulla tavalla?
    Lisähuomautuksena mainittakoon vielä sekin seikka, että asiakassuhteeni Soneraan on kestänyt n.10 vuotta (lukuunottamatta kuukauden syrjähyppyä Radiolinjalle) ja mitään ongelmia puolin taikka toisin ei tuona aikana ole ollut.
    Jos ymmärrystä ei pörssiyhtiön puolelta löydy, näen myös asiakassuhteemme jatkamisen tässä ilmapiirissä mahdottomaksi. Kiitos.
     
  2. Henna78

    Liittynyt:
    25/7/03
    Viestit:
    335
    Tykkäykset:
    0
    Itse ajattelisin omalle kohdalleni, että kyllä kauppiaan pitää muistaa kytkeä asiakkaalle ne palvelut jotka hän on tilannutkin. Ja ne pitää kirjata myös sopimuspapereihin. Taitaa olla inhimillistä virhettä sinun puoleltasi (kun et tarkastanut mitä sopimuspapereissa luki) ja huolimattomuutta kauppiaalta. Tiedä sitten onko mitään tehtävissä.
     
  3. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Jos olet nimen laittanut paperiin, olet siihen sitoutunut täysin.
    Kauppiksessa erään opettajan lausunta jäänyt erittäin hyvin mieleeni;"älä ikinä laita nimeä paperiin ennen kuin olet huolella tutustunut, mitä sopimuksessa lukee ja mitä se sisältää".
     
  4. Tonppa

    Liittynyt:
    15/11/02
    Viestit:
    695
    Tykkäykset:
    0
    Asiallinen palaute/reklamaatio myyjän toiminnasta saattaisi auttaa. Muista mainita pitkä asiakassuhde jne. jne.
     
  5. Juzt Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    3135
    Tykkäykset:
    133
    Suullinen sopimuskin on toisaalta ihan yhtä sitova, eikä myyjä saa antaa väärää tietoa vaikka paperissa lukisi mitä. Muutenhan minä voisin mennä myymään kaupungille Soneran liittymiä missä kaikki puhelut on 1snt kappale (kauppa varmasti kävisi), ja sittenkun laskun onkin "hieman" luvattua isompi, vedota siihen että sopparissa ei mainita mitään tästä lupaamastani edusta.
     

Jaa tämä viestiketju