Mitä puuhailit tänään?

Kalasaataja

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xcover 3
Hirviä jahattiin. Yks saatiin tänään. Sydänleikkeleaines keittokattilassa tekeytymässä.
Huomenna ei jahata, vaan paloitella viime viikonlopun saalis.
Sait itse ampua? Sydämestä päätellen.

kviikka

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1686
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Pelasin tankkipeliä. Katsoin Hercule Poirotin. Pelasin lisää tankkipeliä ja CS:ää. Ostin Age of Empires III Definitive Editionin. Söin suklaalevyn ja Toffifeeta. Join Coca-Colaa. Valittelin kipeitä jalkojani, kun keskiviikkona tein ex tempore sata kyykkyä.

kviikka

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1686
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Tästä olisi mielenkiintoista kuulla mielipide. Omasta mielestä on todella kummallinen pelattava verrattuna vanhaan II.
Tämä oli vähän heräteostos, kun sukulainen siitä tänään mainitsi. En ole vielä päässyt pelaamaan, kun sukulaisen peli kaatuu käynnistettäessä ja yritetään sitä ensin fiksata. Ykkösen demoa, kakkosen demoa ja kokoversiota, Age of Mythologyä sekä kolmosen demoversiota on tullut aikoinaan pelattua. Tuota Mythologyä tuli tahkottua viitisentoista vuotta sitten aika lailla.

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13405
Puhelinmalli
Op Nord
Jännää tää suppiloiden löytyminen, kierrät kaarrat ymp. metsää, eikä mitään löydy. Sitten pysähdyt hetkeksi, katsot maahan. Mitäs siellä aluskasvistossa näkyykään

Alimmaisessa kuvassa herkkutatteja kuivurissa.
IMG_20201017_124742.jpg
IMG_20201017_174320.jpg

IMG_20201018_092104.jpg

Viimeksi muokattu:

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13405
Puhelinmalli
Op Nord
Pelasin tankkipeliä. Katsoin Hercule Poirotin. Pelasin lisää tankkipeliä ja CS:ää. Ostin Age of Empires III Definitive Editionin. Söin suklaalevyn ja Toffifeeta. Join Coca-Colaa. Valittelin kipeitä jalkojani, kun keskiviikkona tein ex tempore sata kyykkyä.
Siinähän sitä yhdelle päivälle.

Zeni

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
2107
Eilen oli kaverin synttärit niin tänään oli vähän hidas startti :D Mutta maalasin 400m vinorima pohjat&pinnat ja joku oli jättänyt kukko-laatikon joka hyökkäsi päälle niin pitihän se imaista samalla :D

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
185   0   0
Reaktiopisteet
9322
Puhelinmalli
joku lippulaiva
Olin vaihtamassa myös rouvan laatikkoon renkaita, mutta naksahti sitten selkä siinä samassa. Vaihtaakoot missä haluaa, koetin sanoa että liikkeeseen mutta kun ei usko että selkä ei kestä :D Nyt sitten panacodia muiden herkkujen kanssa naamariin ja uusia pettymyksiä kohti

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
17837
Puhelinmalli
OP6
Olin vaihtamassa myös rouvan laatikkoon renkaita, mutta naksahti sitten selkä siinä samassa. Vaihtaakoot missä haluaa, koetin sanoa että liikkeeseen mutta kun ei usko että selkä ei kestä :D Nyt sitten panacodia muiden herkkujen kanssa naamariin ja uusia pettymyksiä kohti
Mulla taas omat vaihtamatta ja viikonlopun varkauden reissulta kylki vieläkin niin kipeä et meinaa päästä sohvalta ylös välillä 🤣 no hyvät kelit on ajella kesärenkailla vielä.

Jättiläinen

Jalopeno
Palaute - 100%
91   0   0
Reaktiopisteet
5649
Puhelinmalli
Puhe-elin
panacodia suuhun ja sitä toista codia aivoille, jo alkaa paranemaan

Tumppu

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
748
Puhelinmalli
6150
Muutaman kerran ollut katkoksia DNA/MOI verkossa (mokkula/wifi jaossa) joten nyt halvalla ostettu noksun 8110 4G sai elämän varavehkeenä. Sisällä kilpailijan prepaid jossa päivämaksimi alle 1€ kaikkeen.
Vaati kyllä hieman konffaamista mutta näyttää toimivan.

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4199
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Sama kävi mulle muutama vuos sitten kun omia ja anopin renkaita roudailin ja vaihtelin ja selkä paukahti, niin silloin päätin et jos mulla on varaa ajaa autolla niin mulla on myös varaa vaihdatuttaa ne renkaat. Muutenkin ollut välillä tuon välilevynpullistuman kanssa veemäistä.

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
17837
Puhelinmalli
OP6
Vähä käyty kättä vääntämässä Varkaudessa. Tulee tottumatta paikat aroiks.
Joo ei nyt ihan oltu kättä vääntämässä 🤣 vissiin tippunut yöllä lattialle nukkuessa. Ei oo niin mitään jälkiäkään missään.

Top Bottom