Mitä puuhailit tänään?

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
186   0   0
Reaktiopisteet
9374
Puhelinmalli
joku lippulaiva
Joo, eli kompurahan siitä tosiaan hirtti kiinni. Oli öljyt hävinny miltei kokonaan, en kyllä tiedä miten ku ei mitään vuotopaikkoja löydetty eikä tankin alla ole näkynyt öljyä.
Laskua ei ole vielä näkynyt mutta veikkaan että 2500€ hintaa tuli sille. Maidot onneks pysy hyvänä että sentäs jotain positiivista, onneks oli nopee huoltomies päivystyksessä ja lähellä.
Korvaako mikään vakuutus?

Janza182

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
2095
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Tuollaista vois itekki tehdä, ammatinvaihdos mielessä mut ei oikein tiedä mille alkais. No näillä opiskeluilla ei taida pitkälle pötkiä.😅
Joo siis itse just parikolme vuotta sitten vaihdoin alaa.
Olin asiakaspalvelu alalla hitusen vajaa 19v. ja sain tarpeekseni. Opintovapaalle ja koneasentaja kouluun. Siitä kävin muutamassa paikassa harjoittelijana ja tuonne sitten jäin suoraan harjoittelusta töihin ja olen tykännyt olla. Toivottavasti saa vielä jatkossakin olla koska korona ja YT 😐

Onhan tuo "luksusta" kaupan alaan verrattuna missä ennen olin. Ennen oli töitä miten sattuu ilta, aamu, päivä, arki, viikonloppu, pyhät.. ja lomat miten sattuu.
Nyt viikonloput vapaita ja työvuorokin aina sama jos itte et haluu muokkailla. Plus lomat aina samaan aikaan (y)
Hitusen helpompi suunnitella menoja etukäteen.

kviikka

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1690
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Säännöllinen työaika on kyllä mukava, niin saa tosiaan menot suunniteltua etukäteen. Toisaalta kaupan alallakin on joskus kiva, kun on vaikka joku arkipäivä vapaata, niin pääsee käymään asioita hoitamassa helpommin.

Timpaxi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
166   0   0
Reaktiopisteet
3283
Puhelinmalli
Aina joku flagshippi.😬
Joo siis itse just parikolme vuotta sitten vaihdoin alaa.
Olin asiakaspalvelu alalla hitusen vajaa 19v. ja sain tarpeekseni. Opintovapaalle ja koneasentaja kouluun. Siitä kävin muutamassa paikassa harjoittelijana ja tuonne sitten jäin suoraan harjoittelusta töihin ja olen tykännyt olla. Toivottavasti saa vielä jatkossakin olla koska korona ja YT 😐

Onhan tuo "luksusta" kaupan alaan verrattuna missä ennen olin. Ennen oli töitä miten sattuu ilta, aamu, päivä, arki, viikonloppu, pyhät.. ja lomat miten sattuu.
Nyt viikonloput vapaita ja työvuorokin aina sama jos itte et haluu muokkailla. Plus lomat aina samaan aikaan (y)
Hitusen helpompi suunnitella menoja etukäteen.
Koulun penkille sitä tietty pitäs ensin könytä, tietäis vaan että mihin. 🤔 Ei oikein tiedä mitä haluais tehdä, 11-vuotiaasta asti tehny näitä hommia niin alkaa olla sillä mallilla että pitää väkisin vääntäytyä töihin et ne tulee tehtyä. Ei oikein motivaatiota ole. Toki näin korona aikana tässä on varma työpaikka mut onko se sit sen arvoista kuitenkaan.

Viimeksi muokattu:

HMK

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
335
Puhelinmalli
Nokia 5
Tuollaista vois itekki tehdä, ammatinvaihdos mielessä mut ei oikein tiedä mille alkais. No näillä opiskeluilla ei taida pitkälle pötkiä.😅
Juuri eilen luin jostain, että kylmäkoneasentajia tarvitaan olikohan pari tuhatta lisää kauppojen kylmäkaappeja uusimaan ja töitä on tiedossa eteen päinkin 15 vuodeksi noissa. Siitä vaan koulutusta katselemaan.

Edit: tuossa vielä linkki juttuun:

Viimeksi muokattu:

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13195
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Juuri eilen luin jostain, että kylmäkoneasentajia tarvitaan olikohan pari tuhatta lisää kauppojen kylmäkaappeja uusimaan ja töitä on tiedossa eteen päinkin 15 vuodeksi noissa. Siitä vaan koulutusta katselemaan.

Edit: tuossa vielä linkki juttuun:

Just kun on valmistunut niin kylmälaitteet kielletään kokonaan...

Ile...

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
1196
Puhelinmalli
Honor 20
Voisin sanoa et tuo pari tuhatta on vielä alakanttiin. Ja tuo rumba alkoi jo n. 5vuotta sitten 😁

Avantasia

Konkari
Palaute - 100%
83   0   0
Reaktiopisteet
1621
Puhelinmalli
Vaihtuva
Vaimon orjana ollu tänään 😄 Johdot vielä piiloon nii se olis siinä.

Liitteet

• 20201015_214342.jpg
    20201015_214342.jpg
    547.1 KB · Katsottu: 49

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
17861
Puhelinmalli
OP6
Lenkkeillyt mahtavan raittiissa ulkoilmassa ja keskustellut psykologin kanssa, mutta ihan vaan rekrytointiin liittyen. Nettitestejä tietysti oli reilusti ennen tätä ja kun mahdollisimman rehellisesti vastaa niin uskomattoman hyvin ne noista vaan kaivaa piirteitä persoonasta esiin. Ei oo mitään huuhaata nämä vaikka joskus niin ajatellutkin ettei todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä.

krossi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
69   0   0
Reaktiopisteet
2106
Puhelinmalli
Iphone
Irrotin autotallista taitto-oven ja kiskot. Maanantaina tulee asentajat asentamaan uuden, kaukosäätimellä ohjattavan oven😊👌
Ostitko minkä oven? Tänään just itselle asennettiin Turnerin ovi kaksisuuntaisella kaukosäätimellä ja Wifi-mahdollisuudella. Pitäs vielä tulla sähkömiehen tekee sähköt talliin niin pääsisi testaamaan. Tällä hetkellä toimii manuaalisesti :D

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
972
Puhelinmalli
iPhone XS
Ostitko minkä oven? Tänään just itselle asennettiin Turnerin ovi kaksisuuntaisella kaukosäätimellä ja Wifi-mahdollisuudella. Pitäs vielä tulla sähkömiehen tekee sähköt talliin niin pääsisi testaamaan. Tällä hetkellä toimii manuaalisesti :D
Juu, Turner Doors tuli meillekki. Paketti jo tallissa et asentajia odotellaan👍

05232A48-A5F8-477F-A0DE-F93A203444D4.png

Viimeksi muokattu:
Top Bottom