Mitä puuhailit tänään?

Arvo

Minusta ei jää varjoAH
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1858
Puhelinmalli
OnePlus 3T
Flamingossa Geotrimin käyttäjäpäivillä vielä neljään asti. Maanmittausjuttuja.

Arvo

Minusta ei jää varjoAH
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1858
Puhelinmalli
OnePlus 3T
Huomenna taas käyttäjäpäiville pönöttämään.

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
27   0   0
Reaktiopisteet
9186
Puhelinmalli
OP6
Pudottelin vähän lumia vähän katolta ja käväsin lenkillä. Vettä on kyllä riittänyt jään päällä tänä talvena..
IMG_20190206_155327.jpg

IMG_20190206_155332.jpg

sataratas

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1045
Puhelinmalli
iPhone
Lääkärissä. Kuukausi sairaslomaa. Mitäköhän työnantaja tykkää... :/

DjABu

Vapaa-ajan ruhtinas
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
310
Puhelinmalli
OnePlus 6
Itse olin leikkauksesta pois 5vk. Menin töihin ja totesin että ei onnaa.. kävin lääkärillä ja määräsi viikon vielä kotioloja.

Kyllä sitä ehtii työmaalla olla vielä sen 30 vuotta, niin ei tässä nyt viikosta saati kuudesta olla moksiskaan.

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
72
Puhelinmalli
iPhone XS
Mistä sitä tuollaisen saikun heti saa? Mä loukkasin viimeksi selkäni nostaessa ja sellanen tuska että ei saanut missään asennossa sitä kipua pois. Lääkäri määräsi saikkua 3 päivää ja jotain kipulääkettä ja lihaksia rentouttavaa lääkettä millä kummallakaan ollut mitää vaikutusta kipuun:LOL:

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
27   0   0
Reaktiopisteet
9186
Puhelinmalli
OP6
Olikos se niin nykyään et kuukausi on maksimi mitä edes kerralla kirjoitetaan? Ellei joku tosiaan leikkaus tms..

T: saikutta kohta 7v, seuraavaksi varmaan hautaan.

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
72
Puhelinmalli
iPhone XS
Jaa ne on noita nykysairauksia, ei todellakaan mitään sinua kohtaan. Tuntuu että nykyään kaikilla on masennus, jopa teineillä. Hitto, mullakin varmaan olisi kun jäisi miettiin kaikkea mitä on sattunut elämän aikana. Ei muutaku eteen päin ja päivä kerrallaan ja laskunmaksupäivä kerrallaan. Sitähän se elämä enimmäkseen on töiden jälkeen:D Itse menin työterveyslääkäriin kun avioero tuli 15 vuoden jälkeen 30 vuotiaana, oli pari lasta ja yhteiset talot ostettu yms.. Sanoin että nyt on sellainen fiilis että asioita pyörii päässä niin paljon että en kykene töihin, kun yhdellä väärällä hiiren klikkauksella voi tulla firmalle kymmenien tuhansien vahingot. Niin lääkäri sanoi että tuossa tilanteessa se normaali arki ja työnteko tekee hyvää vaan ja 4 päivän jälkeen olin taas töissä ja olen samaa mieltä että lääkäri, oli ihan oikeassa(y)
Ja naiset ei tästä maailmasta lopu, nykyinen kihlattu on parasta mitä olen voinut edes toivoa. Ja kaikki muutkin asiat järjestyi kun vaan yhdessä exän kans laitettiin järjestykseen.

Edit: Eniten olin huolissani lapsista että miten reakoivat asiaan, mutta ihan turhaan, hyvin ovat pärjänneet. Vanhin on valmistumassa lukiosta ja lähtemässä opiskelemaan ohjelmointia ja toinen on lukion ekalla ja hakenut stipendiä käymään lukion loppuun kansainvälisessä lukiossa Hong Kongissa ja stipendi maksaa kaiken. Ja on hyvät mahdollisuudet saada kun on pelkiä kymppejä aina koulussa saanut. Ja kaiken takana on et pitää tehdä töitä jos meinaa jotain saada ja työt/palkka mahdollistaa kaiken jos vain tarpeeksi haluaa jotain...

Viimeksi muokattu:

Kähkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
526
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 9
Jaa ne on noita nykysairauksia, ei todellakaan mitään sinua kohtaan. Tuntuu että nykyään kaikilla on masennus, jopa teineillä. Hitto, mullakin varmaan olisi kun jäisi miettiin kaikkea mitä on sattunut elämän aikana. Ei muutaku eteen päin ja päivä kerrallaan ja laskunmaksupäivä kerrallaan.
Kuulostaa siltä, miltä masennuksesta ymmärtämättömien ihmisten kuvaukset masennuksesta yleensä kuulostaakin.

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
72
Puhelinmalli
iPhone XS
Kuulostaa siltä, miltä masennuksesta ymmärtämättömien ihmisten kuvaukset masennuksesta yleensä kuulostaakin.
No kerros sitten mitä se on? Jokainen ihminen kun voi jäädä murehtimaan/ masentumaan tapahtuneista asioista, mut ne ei jää? Itse menetin vaimoni joka oli nuoruudesta asti kanssani, kotini, perheeni (sellainen kun sen pitäisi olla) rahaongelmat tuli samalla mukaan, onneksi ovat jo ohi kun erosta vuosia. Jouduin ajamaan 500km aina kun hain lapset luokseni (olivat aina 2 viikkoa molemmilla), kelissä kun kelissä yö, aamu ja iltavuoron jälkeen tai ennen.
Edit: ainoa jossa voi seinä tulla vastaan että joutisin olemaan ilman lapsiani tai että heille sattuisi jotain...Toivon että tälläista ei tulisi enää vastaan.

Viimeksi muokattu:

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
10189
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 8
No kerros sitten mitä se on? Jokainen ihminen kun voi jäädä murehtimaan/ masentumaan tapahtuneista asioista, mut ne ei jää?
Ihmiset kun ovat erilaisia. Toiset masentuu, toiset ei. Toiset saa flunssan joka talvi, toiset ei.

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7061
Puhelinmalli
OnePlus 6
Oon itse kokenut yhden parisuhteen masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivän kanssa. Ja siinä mukana olevana osin kärsijänä ja osin sivustaseuraajana voin sanoa, että aivan eri asia kuin avioeromasennukset tai perussyysmasennukset jotka menee kyllä itsestään ohi ajan myötä. Nämä eivät mene ilman hoitoa. Hän itse söi lääkkeitä ja kävi terapiassa. Lääkkeiden kanssa hän pärjäsi sen kanssa. Sitten tuli hetki, kun hän jätti lääkkeet ja päätti kokeilla pärjäisikö ilman. No ei pärjännyt. Ja se tuhosi meidän suhteen. Vaikka itse en ole kunnon masennusta tai ahdistusta kokenut, niin voin vaan kuvitella miten vaikeaa se on. Hänellä oli elämä muuten ihan kuosissa. Elämässä ei mitään ongelmia tai päivittäisiä murheita. Ei se masennus liity sellaiseen ollenkaan. Se on asia jolle itse ei todellakaan voi mitään ilman apua. Kunpa ihmiset tajuais näiden eron.

Top Bottom