Mitä mielessä liikkuu? Vapaa keskustelu aiheesta kuin aiheesta

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9488
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Tänään tuli muutos ruokalistaan. Käytiin prisman drive-inninstä hakee viikko-ostokset niin täs himassa huomattiin että joku raukka nyt jää tänään ilman vajaa 800gr kuhafileitä. Meille se taas sopii vallan mainiosti, ei muuta ku uudet potut kiehumaan ja nyrkillinen voita pannuun ja kossu pakkaseen ja fileet paistumaan ja avot😋

Chattasin sinne s-kaupat sivujen kautta että näin kävi ja ne siinä valitteli että näin pääs käymään ja eivät voi ottaa niitä takas eikä laskuta niitä multa, mä siihen että ei mua haittaa pätkääkään kun meidän kaikki tilatut kamat oli mukana + kuhafileet😀

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
39   0   0
Reaktiopisteet
9079
Puhelinmalli
NoPhone
Joku innokas naismyyjä soitti vaimon puhelimeen kaupatakseen vakuutusta. Vaimo siinä alkuun ettei ehdi nyt puhua, mutta naisen puhetulva vain jatkui. Vaimo siinä kiireissään pariinkin kertaan yritti perustella ettei meillä ole vakuutuksen tarvetta (kun näissä vuosikymmenten takaisissa vakuutuksissa on hyvät edut) mutta ei mennyt perille. Vaimo yrittää aina olla kohtelias kaikille, niin pyysin puhelimen ja ilmoitin selvin sanoin että kun kerran sanottiin ettei ole aikaa niin pitää uskoa ja katkaisin puhelun. Vaimo oli vähän pahoillaan että olin epäkohtelias, ja lapsenlapsikin ihmetteli kuinka vaari nyt noin äkäinen oli, mutta minun mielestäni ollaan ihmisiä ihmisille, jotka ovat kohteliaita meille päin, mutta muille ei tarvitse olla.
Ite aina kohteliaasti tervehdin ja lyön sitten luurin korvaan ja eston päälle. Eipä se yleensä niiden vika ole että pitää ihmisille soitella, työkkaristä tarjottu vaan huipputyöpaikkaa😁

Arvo

VIPin näköinen mies
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6493
Puhelinmalli
OnePlus 9
Tänään tuli muutos ruokalistaan. Käytiin prisman drive-inninstä hakee viikko-ostokset niin täs himassa huomattiin että joku raukka nyt jää tänään ilman vajaa 800gr kuhafileitä. Meille se taas sopii vallan mainiosti, ei muuta ku uudet potut kiehumaan ja nyrkillinen voita pannuun ja kossu pakkaseen ja fileet paistumaan ja avot😋

Chattasin sinne s-kaupat sivujen kautta että näin kävi ja ne siinä valitteli että näin pääs käymään ja eivät voi ottaa niitä takas eikä laskuta niitä multa, mä siihen että ei mua haittaa pätkääkään kun meidän kaikki tilatut kamat oli mukana + kuhafileet😀
Nyt joku vihainen asiakas menee linjoja pitkin Prismaan ja haukkuu koko firman alimpaan helvettiin. Ja vie rahansa jatkossa Lidliin.

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9488
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Nyt joku vihainen asiakas menee linjoja pitkin Prismaan ja haukkuu koko firman alimpaan helvettiin. Ja vie rahansa jatkossa Lidliin.
Näin siinä voi käydä. Kyllä itseä harmittaisi jos olen tilannut kuhafileitä ja maksanut niistä ja sit niitä ei ole mukana.

kaßu

Vuoden foorumilainen 2021, MVP of the 2021
Palaute - 100%
89   0   0
Reaktiopisteet
28129
Puhelinmalli
iPhone
Näin siinä voi käydä. Kyllä itseä harmittaisi jos olen tilannut kuhafileitä ja maksanut niistä ja sit niitä ei ole mukana.

Eiköhän sekin saa korvauksen keltä ne pois jäänyt😀

Toki itelläkin joskus jäänyt jotain ja mukisematta maksaneet. Mut miettinyt sitä että milläs sen todistaa et ei ole ollut🧐 onko niillä joku lista ja ja jos sama asiakas epäilyttävän usein vaikka ilmoittais että jotain puuttuu niin alkaisivat selvittää
Tms.

Ruismies

🇫🇮🇺🇦
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5239
Puhelinmalli
A51 5G
onko niillä joku lista ja ja jos sama asiakas epäilyttävän usein vaikka ilmoittais että jotain puuttuu niin alkaisivat selvittää
Tms.

Jotain tämänsuuntaista varmasti. Uskokaa tai älkää mutta aspahommissa lähtökohtaisesti uskotaan asiakasta, kyllä ne mädät omenat sieltä huomaa melko nopeasti.

andy

Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
27195
Puhelinmalli
Ultra & Flippi
Aika ruma temppu, mutta jotenkin vaan vetää suupieliä ylöspäin :D

En kyllä ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. Varsinkin kun tällä kerralla ovat varsin rauhallisesti jossain puistossa esittämässä omia näkemyksiään, eivätkä varmasti häiritse ketään.

Vähän aihetta sivuten:

"Lisäksi järjestäjät ovat tuoneet esille autojen hybriditekniikkaa ja sähköistymistä."

"Hybriditekniikka on itse asiassa nostanut autojen kulutusta viime kauteen verrattuna."

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2929
Nyt kun HBOmax ja Discovery+ yhdistyvät niin saa nähdä paljonko hinta muuttuu, kun nyt HBOmaxista maksaa sen 4.5€/kk. Veikkaan et ainakin tuplaantuu. Kunpa antaisivat jonkun hyvän tarjouksen, meille jotka ottivat tämän "huipputarjouksen" 4.5€/kk. No, toivottavasti muutkin saa.

teemupa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
6413
Puhelinmalli
S21 Ultra
Nyt kun HBOmax ja Discovery+ yhdistyvät niin saa nähdä paljonko hinta muuttuu, kun nyt HBOmaxista maksaa sen 4.5€/kk. Veikkaan et ainakin tuplaantuu. Kunpa antaisivat jonkun hyvän tarjouksen, meille jotka ottivat tämän "huipputarjouksen" 4.5€/kk. No, toivottavasti muutkin saa.
Hankala uskoa että yhtä hyvää tarjousta saadaan, kun ei tule enään uutena kilpailijana markkinoille. Harmi vaan kun tuohon hintaan on ollut luottopalvelu, muksuillekin löytyy paljon katsottavaa sieltä

t_makela

Puhelinaddikti
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
3161
Puhelinmalli
Fold2+Watch4 Classic
Toisaalta "pääsee" sit eroon tästä halvasta ja kattomaan muidenkin alustojen sisältöjä. Itse pitänyt aina vain yhden tilauksen ja vaihdellut eri palveluiden välillä, mutta nyt kun tarjouksen menettää jos lähtee niin eihän sitä voi vaihtaa. Toisaalta HBO:n poliisi sarjat on kyllä ollut tosi hyviä (Wire, Bosch), että ei ole vielä kontentti käynyt tylsäksi.

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21389
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Tuo muutos tulee Eurooppaan joskus 2024 vaiheessa. Ei siis tarvitse kauheasti miettiä tuota vielä.

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21389
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Oli lähikaupan kassalla (luultavasti ukrainalainen?) pikkutyttö jolla näytti olevan peruselintarvikkeita ostoksina ja tyttö kaiveli kukkarosta pikkuhiluja aina vaan lisää, kun kassahenkilö sanoi, että vielä puuttuu. No lopulta tyttö antoi koko kukkaron sisällön sille ja edelleen jäi vähän uupumaan, joten sanoin, että voin maksaa sen lopun siitä. Ei ollut kyse kuin yhdestä eurosta, mutta tyttö vastasi pienellä aksentilla "kiitos paljon" useaan kertaan. ☺️

AlePub

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
250
Puhelinmalli
S22 Ultra 12/256
Oli lähikaupan kassalla (luultavasti ukrainalainen?) pikkutyttö jolla näytti olevan peruselintarvikkeita ostoksina ja tyttö kaiveli kukkarosta pikkuhiluja aina vaan lisää, kun kassahenkilö sanoi, että vielä puuttuu. No lopulta tyttö antoi koko kukkaron sisällön sille ja edelleen jäi vähän uupumaan, joten sanoin, että voin maksaa sen lopun siitä. Ei ollut kyse kuin yhdestä eurosta, mutta tyttö vastasi pienellä aksentilla "kiitos paljon" useaan kertaan. ☺️

Oon toisinaan harrastellut tota samaa, paras juttu mitä on joskus tapahtunut oli kun jollai vanhemmalla naishenkilöllä mun edellä kassajonossa jäi muutaman kympin ostoksista jotain puuttumaan ja lupasin maksaa sen puuttuvan osuuden ettei mee koko päivää siin ihmetellessä ni se mummopa rupes tunkeen tyynesti niitä omia rahoja takasin lompakkoonsa.. En sit maksanu mamman eväitä.

Top Bottom