Mitä mielessä liikkuu? Vapaa keskustelu aiheesta kuin aiheesta

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21389
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Mulla ainakin teikäläisen numero vielä tallessa, voisikohan se pelkästään vaikuttaa 🤔
Varmasti vaikuttaa, koska insta ja fb ehdottaa mulle jatkuvasti sellaisia ihmisiä joiden numeron olen joskus omistanut, mutta en ole ollut vuosiin enää tekemisissä.

Vilén

Noku sai niin halvalla
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
13844
Puhelinmalli
S21 FE
Kerranki sai nukuttua vähän paremmin ennen töitä niin voi käyttää tän pitkän odottelun vaikka porealtaas. Aika kiva istuskella ku vähän vielä ripottelee vettä taivaalta.
AE19D252-7B5E-4B19-9690-FCD117B47094.jpeg

stadia

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1304
Se olis tänään töitä klo 9-16.30. Sitten mopon selkään ja kohti suurta ja mahtavaa Seinäjokea. Juna Seinäjoelta klo 20.44 kohti Tikkurilaa ja siitä vielä lähijunalla Keravalle josta Bird alle ja kotiin Hyrylään nukkumaan. Saas nähdä kuinka tarkalle menee aikataulu tuon Seinäjoelta lähtevän junan kanssa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25594
Puhelinmalli
peruna 4 G
Kävin aamulla lähimetsässä mustikassa. Hyttysiä oli kyllä aivan hitokseen. Punkkeja ei näkynyt, vaikka iltapäivälehdet väittävät että niit on joka paikassa. :D. En käytä mitään karkotteita, vaan kärsin nahoissani. Nyt olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa et ostan marjat. Olis kyllä paljon helpompaa.

Arvo

VIPin näköinen mies
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6493
Puhelinmalli
OnePlus 9
Kävin aamulla lähimetsässä mustikassa. Hyttysiä oli kyllä aivan hitokseen. Punkkeja ei näkynyt, vaikka iltapäivälehdet väittävät että niit on joka paikassa. :D. En käytä mitään karkotteita, vaan kärsin nahoissani. Nyt olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa et ostan marjat. Olis kyllä paljon helpompaa.
Me ollaan suunniteltu, että käydään keräämässä mustikoita. Ja juolukoita. On tiedossa pari paikkaa, joissa niitä löytyy.

AlePub

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
252
Puhelinmalli
S22 Ultra 12/256
Meilläkin on yhdessä kuulemma sovittu, että lähdetään kuumaan metsään ötököiden syötäväksi tuntikausiksi sen sijaan että sivistyneesti ostetaan marjat. Sivujuonteena asiaan, olen viime aikoina purkanut ja kasannut oman ja yhden naapurin ruohonleikkurin, molempien fillarit (kummallakaan ei muuten oo ajettu metriäkään edellisen "huollon" jälkeen) ihan hupia ja siivonnut auton sisältä puhtaammaks kun se oli uutena. Nämä asiat on tapahtuneet suurinpiirtein samoihin aikoihin kun naisoletettu on a. ruvennut etsiin "metsävaatteita" b. pyytänyt hakemaan sen kumisaappaat joita se jostain syystä säilyttää pannuhuoneessa c. yhden kerran kuulin puolivahingossa hänen kertovan jollekin kaverilleen puhelimessa että ollaan juuri lähdössä metsään. Tilanne kehittyy huolestuttavaan suuntaan, en oikein tiedä mitä seuraavaks "korjaisin".

Solmu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
1386
Puhelinmalli
Oneplus 8T
Meilläkin on yhdessä kuulemma sovittu, että lähdetään kuumaan metsään ötököiden syötäväksi tuntikausiksi sen sijaan että sivistyneesti ostetaan marjat. Sivujuonteena asiaan, olen viime aikoina purkanut ja kasannut oman ja yhden naapurin ruohonleikkurin, molempien fillarit (kummallakaan ei muuten oo ajettu metriäkään edellisen "huollon" jälkeen) ihan hupia ja siivonnut auton sisältä puhtaammaks kun se oli uutena. Nämä asiat on tapahtuneet suurinpiirtein samoihin aikoihin kun naisoletettu on a. ruvennut etsiin "metsävaatteita" b. pyytänyt hakemaan sen kumisaappaat joita se jostain syystä säilyttää pannuhuoneessa c. yhden kerran kuulin puolivahingossa hänen kertovan jollekin kaverilleen puhelimessa että ollaan juuri lähdössä metsään. Tilanne kehittyy huolestuttavaan suuntaan, en oikein tiedä mitä seuraavaks "korjaisin".
Ihan vaan kaveria jelpatakseni voisin sulle yhden huskyn sahan laittaa kalvojen vaihtoon.
Oon sen jo valmiiksi purkanut ja kalvot tilannut mutta äkkiäkös mä sen takaisin kasaan laitan niin saat edes hetkeksi näprättävää.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Korjaa luusi… 😀

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25594
Puhelinmalli
peruna 4 G
Me ollaan suunniteltu, että käydään keräämässä mustikoita. Ja juolukoita. On tiedossa pari paikkaa, joissa niitä löytyy.
Saahan sitä suunnitella ja kenties kärsiä. Mutta lapsille varmaan huippu kokemus jonka muistaa vielä aikuisenakin.

Viimeksi muokattu:

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21389
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Onko muita joita häiritsee nykyleffoissa se, että tehdään mustavalkoiseksi? Ite tykkään visuaalisuudesta ja väreistä, ni välillä ärsyttää, kun olis ehkä mielenkiintoinen leffa (esim. Belfast), mutta se on tehty mustavalkoiseksi. Ois paljon kivempaa nähdä se väreinä. Ei maailma oikeestikaan ole mustavalkoinen, ni miks pitää tehdä vielä tänä päivänä sellaisia?

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Onko muita joita häiritsee nykyleffoissa se, että tehdään mustavalkoiseksi? Ite tykkään visuaalisuudesta ja väreistä, ni välillä ärsyttää, kun olis ehkä mielenkiintoinen leffa (esim. Belfast), mutta se on tehty mustavalkoiseksi. Ois paljon kivempaa nähdä se väreinä. Ei maailma oikeestikaan ole mustavalkoinen, ni miks pitää tehdä vielä tänä päivänä sellaisia?
Sehän riippuu elokuvasta. On sellaisia joihin se tehokeinona sopii hyvin.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Hitchcock teki Psykon mustavalkoisena ja perusteli sitä sanoen, että kuka nyt haluaisi nähdä kuinka punainen veri valuu kylpyhuoneen lattialle.

Ei tuntenut näitä nykynuoria…

kaßu

Vuoden foorumilainen 2021, MVP of the 2021
Palaute - 100%
89   0   0
Reaktiopisteet
28130
Puhelinmalli
iPhone
Vauva-uinnissa oltii Caribiassa. Siinä kesken hommien huomasin sivusilmällä et joku vanhempi nainen vetelee nakuna siellä. Ai jumalauta oli hyviä ilmeitä siinä ketkä häntä vastaan käveli😂😂

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Joku innokas naismyyjä soitti vaimon puhelimeen kaupatakseen vakuutusta. Vaimo siinä alkuun ettei ehdi nyt puhua, mutta naisen puhetulva vain jatkui. Vaimo siinä kiireissään pariinkin kertaan yritti perustella ettei meillä ole vakuutuksen tarvetta (kun näissä vuosikymmenten takaisissa vakuutuksissa on hyvät edut) mutta ei mennyt perille. Vaimo yrittää aina olla kohtelias kaikille, niin pyysin puhelimen ja ilmoitin selvin sanoin että kun kerran sanottiin ettei ole aikaa niin pitää uskoa ja katkaisin puhelun. Vaimo oli vähän pahoillaan että olin epäkohtelias, ja lapsenlapsikin ihmetteli kuinka vaari nyt noin äkäinen oli, mutta minun mielestäni ollaan ihmisiä ihmisille, jotka ovat kohteliaita meille päin, mutta muille ei tarvitse olla.

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
17044
Puhelinmalli
Moto edge 20, P20 pro
Joku innokas naismyyjä soitti vaimon puhelimeen kaupatakseen vakuutusta. Vaimo siinä alkuun ettei ehdi nyt puhua, mutta naisen puhetulva vain jatkui. Vaimo siinä kiireissään pariinkin kertaan yritti perustella ettei meillä ole vakuutuksen tarvetta (kun näissä vuosikymmenten takaisissa vakuutuksissa on hyvät edut) mutta ei mennyt perille. Vaimo yrittää aina olla kohtelias kaikille, niin pyysin puhelimen ja ilmoitin selvin sanoin että kun kerran sanottiin ettei ole aikaa niin pitää uskoa ja katkaisin puhelun. Vaimo oli vähän pahoillaan että olin epäkohtelias, ja lapsenlapsikin ihmetteli kuinka vaari nyt noin äkäinen oli, mutta minun mielestäni ollaan ihmisiä ihmisille, jotka ovat kohteliaita meille päin, mutta muille ei tarvitse olla.
Sanoit sitten viimeisen sanan

Top Bottom