Mitä hyviä puhelimia löytyy alle kuuden tuuman koossa?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Honor 8
Siinäpä se otsikossa. Honor 8 on ollut käytössä pari vuotta, ja olisi aika päivittää. Tärkeimmät ominaisuudet olisi:

-kuulokeliitäntä
-alle 6"
-IP67 tai 68
-hyvä/kelpo kamera
-akku jolla selviää päivästä

Aika paljon tulee puhelimen kanssa räpellettyä päivän aikana, lähinnä erilaisten foorumeiden selailua, insta, fb, whatsapp, messenger... Youtubea ja muita videoita katson lähinnä satunnaisesti. Normaalina päivänä on sot siinä 4-5 tunnin paikkeilla. Ainoa peli mitä pelaan puhelimella on pokemon go ja niinä päivinä on vara-akku aina mukana, ihmeitä en sentään odota :D

S9 täyttää kaikki rastit... paitsi se akun kesto. Onko se yhtä huono kun monet antaa ymmärtää? S9 plus on vaan liian iso omiin käsiin.

Saa ehdottaa jos olisi sopivampi mielessä, mutta toi kuulokeliitäntä, akku ja alle kuusi tuumaa on ne tärkeimmät :)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Honor 8
Täytyy katsella jos tulisi samsungia black friday aleen, 550€ olen valmis maksamaan perus ysistä.

jollila

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Täytyy katsella jos tulisi samsungia black friday aleen, 550€ olen valmis maksamaan perus ysistä.
verkkokauppa.com mainostaa: huomenna torstaina klo 22 alkaen normaalisti 748,90 maksava huippuluuri hintaan 499.
veikkaan että kyseessä galaxy sysi.

XIII

Omituinen otus
Palaute - 100%
56   0   0
Reaktiopisteet
1192
Puhelinmalli
Sekakäyttäjä
verkkokauppa.com mainostaa: huomenna torstaina klo 22 alkaen normaalisti 748,90 maksava huippuluuri hintaan 499.
veikkaan että kyseessä galaxy sysi.
Itse veikkaisin että Huawei P20 Pro lähtis alennukseen..

Top Bottom