1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä uusia 3110c puhelimia?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Wolverine, 1/3/11.

1. Wolverine

Wolverine

Tykkäykset:
    0
    Löytyykö enää mistään (koti- tai ulkomailta) uusia Nokia 3110c luureja?
    Olen huomannut 3110c:n sopivuuden myös varttuneemman väen puhelimeksi ja nytpä olisikin hakusessa 2kpl moista puhelinta omille vanhemmilleni... Valitettavasti malli on jo sen verran wanha, että eipä taida uusia enää löytyvän.

2. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Minulla on muutamia siistejä käytettyjä. Kysele yv:llä jos haluat.

3. Mersault

Tykkäykset:
    0
    Tuo 3110c on muuten ihan lyömätön perusluuri. Olen itsekin etsinyt välillä noita kun perheessä on jo yksi.

Tänään sitten ostin Nokia C1-01:n Veikon koneen avajaistarjouksena 39 eurolla. C1 voi olla ikäihmiselle vähän pienikokoinen mutta muuten aika peruskauraa.

Lienenkö ainoa, joka on alkanut vihaamaan kosketusnäytöllisiä taskussa sekoilevia "smart phoneja", joiden akku kestää 12h...

4. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Pakko tähän heittää että akku kesto vähän liioiteltu... Oikeasti käytöstä riippuen 1-3päivää. Eikä ne taskussa sekoile jos sen näppäin/näyttölukon päälle pistää, ja aina voi vielä hankkia kapasitiivisen nii ei varmana ota turhia painalluksia taskussa.

Jaa tämä viestiketju