1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä tiedän onko puhelimeni sim- lukittu?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kames, 8/1/09.

1. Kames

Kames

Tykkäykset:
    0
    Eli olen myymässä omaa Samsung G800 pilkkahintaa ;)...

Mutta asiaan... eli minulla on Saunalahden kytky- liittymä ja pitäisi saada myyntiä varten tietää että onko puhelimeni lukittu?? Asiakaspalvelussa eivät sitä osanneet sanoa. En voi testata tähän muunkaan liittymän korttia, kun ei sellaista ole kovin helposti saatavilla.

Itse muistelen että tämä ei ollut lukittu, mutta pitäisi saada jotenkin varmaa tietoa ennen kuin laitan myyntiin.

2. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3136
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Ei ainakaan viimeisen vuoden-kahden aikana ole sauniksella ollut ainuttakaan sim-lukittua puhelinta. Mutta parhaiten (ainut keino?) selvität toisen operaattorin sim-kortilla.

3. Kames

Kames

Tykkäykset:
    0
    Jep, niin itsekkin muistelisin. No pitää nykäistä jotain ohikulkijaa hihasta ja pyytää sim- korttia lainaksi ;)

EDIT: Ja mitkä liittymät ne muuten olikaan jotka toimivat Saunalahden kytkyissä? Ettei tule vain sellaista kokeiltua :)

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kokkeile TeliaSonera konsernin tai DNAn korttia.
    Myydässä vastuuvapauden voi ottaa kertomalla millä kokeillut.

5. ropelli

ropelli

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Jolla
    ulkoa en muistanut koodia ,Mutta google antoi vastauksen *#7465625# = Check the phone lock status

6. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Tuo näyttää pelaavan Sampan Touchwizissä ainakin. Mulla Elisan kytky, ja pitäisi olla lukitsematon. ja tuo koodi vahvistaa saman asian. kaikki mahdolliset lukot OFF-asennossa.

7. Kames

Kames

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tästä. Eihän tuo lukittu ollut...

Jaa tämä viestiketju