1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä soittoääniä?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja -zen-, 15/1/04.

1. -zen-

Tykkäykset:
    0
    Eli mistäs saisin hankittua itselleni 40 äänisiä soittoääniä?
    Suomeen kun nuo sivut mitä olen onnistunut netistä löytämään eivät lähetä. Myöskin wapista voisin niitä ottaa, mutta en tiedä mistä löytyy. Samsung fun-clubista kun ei (kumma kyllä) löydy jurikaan muuta, kuin ne mitä puhelimessa jo vakiona on.
    Olis kiva myöskin tietää, että mistä netistä saa haettua soittoääniä jotka voi siirtää puhelimeen datakaapelilla? Ja mistä saan datakaapelin, kun ainakaan puhelinkioskissa ei vielä myynnissä näy olevan moista.
    Niin ja puhelimena mulla toimii sgh-x100.

2. cobra

Tykkäykset:
    0
  3. -zen-

Tykkäykset:
    0
    Onkohan nuo 16 vai 40 äänisiä? Epäilen että 16.
    Eikä muuten tarkemmin katsottuna näy toimivan x-100:ssa.

4. no-one

Tykkäykset:
    0
    40-äänisiä soittoääniä löytyy ainakin howardforumista. Euploaderilla saa soittoäänet ja taustakuvat kätevästi luuriin jos ei ole datanarua. Tosin kuvat voi kyllä ladata melkein miltä tahansa palvelimelta .... noissa mmf-tiedostoissa on vähän enemmän säätämistä jos ei halua tuota Euploaderia käyttää.

5. -zen-

Tykkäykset:
    0
    Eli siis mä lataan ensin äänen tuolta howardforumista koneelle, ja sitten uploadaan sen tonne eurouploaderiin, ja sieltä sitten jotenkin haen sen puhelimeeni?

6. X bird

Tykkäykset:
    0
    Millä pirulla noi mmf ät saa x100 puhelimeen aina valittaa sivua ei voi näyttää. Tossa lataus jutussakin minkä kerroitte ei onnistu mikä on pielessä. Ja mistä säätämisestä niides suhteen puhuttiin.

Joo perun sanani sai toimimaan mutta eikö toi soita ku 31kb kokoisia ääniä vaikka puhelimessa on 9mb muistia.

7. Marsvin

Tykkäykset:
    0
    40kb taitaa olla suurin soittoääni Samsungeissa, jonka voi siirtää puhelimeen kokonais muistin määrästä riippumatta.

8. no-one

Tykkäykset:
    0
    Juuh ainakin mulla tuo X100 ilmoittaa suurimmaksi yksittäisen soittoäänen kooksi 32kt mitä mahtuu. Esimerkiksi PSM Playerillä voi lyhentää niitä kappaleita. Ja kun ensimmäistä kertaa käyttää GPRS:ää niin ei tuo lataaminen näyttänyt toimivan .... mutta (ainakin minulla) muutaman päivän päästä toimi aivan hyvin. Taitaa olla operaattorin säädöissä vähän hitautta.

9. -zen-

Tykkäykset:
    0
    Niin mitenkäs tuo eurouploader oikein toimii, kun oon ladannu sinne soittoäänen, mutta kun yritän sitä puhelimella hakea, niin sanoo vaan että yhteys käytävää ei voitu muodostaa tjsp. Mistä johtuu? Mulla on soneran liittymä, eikö toimi siinä?

Edit:
    Joo kirjotin vahingossa osotteen väärin, nyt tomii. :)

10. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Voiko noita ladata WAP:in kautta suoraan puhelimeen?

edit: Joo, noi onkin .zip vissii kaikki... eli ei voi.. :(

Onko jotain wap osotetta mistä vois ladata suoraa? Kun ei jaksais ruveta säätää mitää että jotai lataa koneelle, ja sitten laittaa sen uudestaa johokii sivulle...

11. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
  12. no-one

Tykkäykset:
    0
  13. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Onko noi ilmasia? :)
    Ja onko miten moniäänisiä? 40, 24...?

14. no-one

Tykkäykset:
    0
    No ei ole vielä laskua tullut kun sieltä latasin. Linkin tuonne löysin tuolta Howardforumin 40-äänisten soittoäänien threadista (muistaakseni) joten luulisin niiden olevan sieltä peräisin. Varma en ole.

15. Lari89

Tykkäykset:
    1
    Tietäiskö joku palvelimen, johon vois siirtää soittoääniä, ja ladata ne wapilla. Joku muu kun euploader.

Jaa tämä viestiketju