1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä siniset ledit 3510 ?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja kallejuha, 23/8/02.

1. kallejuha

Tykkäykset:
    0
    Mistä löytyy, mihin hintaan, voiko itse juottaa, mitkä liikkeet tekee, meneekö takuu, muuttuuko näytönkin valaistus siniseksi ?

Kiitos vastauksista !

2. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Takuu menee sillä hetkellä, kun avaat luurin. Odota vuosi ja tee sitten haluamasi muutokset.

3. Estranho

Tykkäykset:
    0
    Tollasessa puhelimessa takuulla mitään tee. Ostaa voi vaikka joka viikko uuden ;)

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Oletetaan puhelimen hinnaksi nyt 200 euroa (tippuu varmasti kohta, mutta maksaa nyt enemän). Vuodessa on 52 viikkoa. Joten:

52*200 euroa = 10400 euroa. Jos sulla on laittaa vuodessa tuon verran puhelimeen rahaa, niin lahjota vaikka ennemminkin sitä johonkin hyväntekeväisyys järjestöön tai minulle. Okei, huomasin tuon hymiön, mutta kiinosti tietää itekkin jotain hienoa =)

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Voit itse vaihtaa ledit. Jos et tiedä mitään elektroniikasta, unohda koko homma ja lähetä puhelin minulle niin vaihdan ledit ;).
    Siniset (ja kaikki super kirkkaat) ledit maksavat siinä 1-3e/kpl ja muut värit 20c-1.5e/kpl.
    3510 menee 4 lediä näppikseen ja 4 näyttöön.
    Miksi aina ihmiset ihmettelävät että muuttuuko näytön valaistus?? Sehän on itsestään selvä juttu että jos vaihtaa näytön ledit niin vaihtuu näytön taustavalaistus.
    Takuu menee kunhan avaat puhelimen.

Jaa tämä viestiketju