1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä saan tyhjän logon ?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 30/1/05.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Mistä saan tyhjän logon poistamaan telefinlandin tunnuksen Nokia 2650-puhelimeeni.

Olen yrittänyt hakea palveluntarjoajaa, jolla logo olisi.

Logo on olemassa www.buumi.net ja www.maf.fi , mutta Nokia 2650-puhelinta kummankaan palveluntuottajan palvelu ei tue.

2. NickNack

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SonyEricsson & Saunalahti
    Entä tyhjä logo ja Tele2?

Samaan hengenvetoon kyselen, onkohan kellään kokemusta Tele2:n liittymään tyhjän operaattorilogon tilaamisesta? En nimittäin pysty tallentamaan! Tilata voin esim. Buumi.net sivuilta ja logo kyllä saapuu puhelimeen mutta tallennus ei onnistu. Osaako joku kertoa mistä johtuu? Puhelin on Nokia 3100. Kun vaihdan Soneran kortin puhelimeen ja tilaan saman logon, voin sen tallentaa ja homma toimii. Onko nyt vain niin ettei homma onnistu tuolla Tele2:n SIM-kortilla? Ei osannut aspakaan auttaa...

3. jopetus

Tykkäykset:
    0
    Nokian uudet mallit antavat tallettaa logon vain kotiverkossa, tele2:lla ei ole suomessa olevaa kotiverkkoa, vaan se vierailee ELISAn verkossa, sama juttu Saunalahden korttien kanssa, vierailee Soneran ja Elisan verkoissa..
    Tarvitaan varmaan puhelimen softa päivitys, että asia saadaan muutettua..

4. J3ke

Tykkäykset:
    0
    En tiiä, mulla se toimii kun mikäkin ja bumesta tilattu. Ehkä se sun puhelin kaipaa ohjelmistopäivitystä.

5. SYS 49152 Vieras

Oi niitä aikoja..

kun ei tarvinnut miettiä ja pähkäillä logojen kanssa, entisaikojen kännykät olivat vanhanaikaisuudestaan huolimatta siinä mielessä hyviä että logot toimi. Jopa sellaiset jotka oli tilattu kun känny "roamaa" toisessa verkossa.

Mutta oletteko kokeilleet LOGO2 käskyä? Sen pitäisi toimia noissa roamaavissa korteissa. 100% takuuta en anna toimivuudesta joten älkää hirttäkö mua jos ei toimikaan.

6. Guest Vieras

Mikä on LOGO2 käsky?

7. BuZu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siis jos normaalisti logo tilataan esim. komennolla LOGO Nightwish niin kokeile komentoa LOGO2 Nightwish.

8. Guest Vieras

Joo. Mä tajusinki ton aika nopeasti :-D

Eipä auttanut sekään.

9. nina*

Tykkäykset:
    0
  10. Satunnainen

Tykkäykset:
    0
    Oisko kellään tietoa siitä millä koodilla se tyhjä logo tehdään? Ei tarvitisi ostella niitä logoja jos sen tekisi itse koneella. Oman SMS viestin lähettäminen ei ole niin vaikeata. Oikeasti. Vaatii hieman oktetti/septetti laskemista mutta se on vain hauskaa ;)

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Tai mitäs jos vaan antaisitte sen operaattoritunnuksen näkyä siinä näytöllä. Ei pitäisi kaataa kenenkään maailmaa ja vie huomattavasti vähemmän energiaa kuin jatkuva tyhjien logojen metsästys joka kerta kun liittymä/puhelin vaihtuu...

P.S. ;)

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tätä mieltä mäkin olen ollut,kun kansakunta vuolaasti kyynelehtii jonkun helvetin tunnuksen kanssa kuukaudesta toiseen. Siirtykää lankapuhelimen käyttäjiksi,niin ei tule enempää stressiä, eikä mene yöunet logon kanssa. Pakko kai laittaa hymiö :) ettei lisää stressihormoonia erity logo-ongelmaisilla elimmistöön.

13. SYS 49152 Vieras

Sitä ei käsittääkseni pysty tavallisella SMS-viestillä nollaamaan. Mutta..jos puhelin on Nokia ja on piuha ja Logomanager, logon nollaaminen tai vaihtaminen haluamakseen ei ole temppu eikä mikään. Muillekin puhelinmerkeille löytynee vastaava softa. Joissakin Nokian malleissa voi tilatun logon poistaa Alkuperäisten asetuksien palautuksella, mutta se siis palauttaa operaattorin oman tekstin näyttöön ja jos tarkoitus on poistaa se itse teksti niin siihen tuo ei auta.

14. Guest Vieras

Muuten tosi hyvä idea toi logomanager, vaan ei tue usb kaapelia :-//

15. SYS 49152 Vieras

Eikö uudemmatkaan versiot? Sain nimittäin vähän sellaisen käsityksen että Logomanagerin uusimmat versiot tukee USB-kaapeleita. Voi olla että olen ymmärtänyt väärin.

16. hellqvist

Tykkäykset:
    22
    Kysytään nyt sitten kuinka mä saan poistettu logon ja takasin esimerkiksi sonera teksti???

17. nina*

Tykkäykset:
    0
    Vastaus

Asetukset > Näyttöasetukset > Verkon tunnus > -valitse Ei käytössä

Niin saat Sonera tekstin näkymään , Olepa hyvä !

18. hellqvist

Tykkäykset:
    22
    Ei toimi, mulla on vanha nokia 6510 ja nokia 5110. Pitäisi ainakin saada pois logo tosta n 5110 puhelimesta.

19. hellqvist

Tykkäykset:
    22
    Ei toimi, mulla on vanha nokia 6510 ja nokia 5110. Pitäisi ainakin saada pois logo tosta n 5110 puhelimesta.

20. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Auttaako alkuperäisten asetusten palautus?

Jaa tämä viestiketju