1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä näitä palkintoja kaivetaan? Museostako? ;)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Mie, 21/3/04.

1. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Tipahtipa tuossa viime viikolla postissa kirje katsastusasemalta. Syynä oli uuden auton osto ja katsastusasema tarjosi turvamerkintöjä autoomme... Meinasin tiputtaa silmät päästäni kun ko. läpyskässä oli mukana kilpailu jonka palkintona oli "enemmän kuin puhelin" ja valtavan kehutulvan kautta päästiin Nokia 7650:n ominaisuuksiin... Onhan se tietty ihan hyvä puhelin, mutta aika vanha malli huippupuhelimeksi kehuttavaksi.

Eikä tässä vielä kaikki... Radiosta tarttui korvaani zed.fi- portaalin mainos jossa kerrotaan kilpailusta jossa palkintona on Nokian Communicator ja Concorde- digitaalikamera. Ja tottahan tuokin on!!! Nokia 9210 (kyllä, ilman iitä) ja Concorden VGA-tasoinen kamera ovat todellakin pääpalkintona tuossa kilpailussa.

Katso vaikka tuolta ja hymyile: http://www.zed.fi/zed/ss/mp/www/prd/1,,996,00.html

Ihmettelen vaan mistä nämä palkintoluurit ovat löytyneet kun tuota 9210+Concorde- pakettia ei ole enää myyty yli kahteen vuoteen ja 7650tkin ovat melkoisen harvassa uutena...

2. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No johan nyt on, kun ei edes ilmainen kelpaa... Ei niihin arvontoihin ole pakko osallistua, jos ei palkinnot miellytä. Minä voisin ottaa commun ihan hyvin jos sen ilmaiseksi saa -vaikka ilman iitä.

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    vaikka olis joku 2100 noksu niin kelpais mulle mikäli vaan ilmaseks saa

4. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    No jos palkintona olisi vähänkään uudempi puhelin, niin kilpailuun osallistuisi paljon enemmän väkeä. Lehtien tilaus mainoksissa, joissa sanotaan tyyliin "Tilaa nyt, säästät 40 % ja osallitut Motorola V600 puhelimen arvontaan" (siis tuo on esimerkki) osallistuu varmasti paljon enemmän porukkaa kuin että palkintona olisi esim. 5100.

5. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Niinno. Osallistujien määrään vaikuttaa kyllä aika olennaisesti mainoksen sanavalinnat ja kuvatkin :)

Itse ainakin ottaisin mielelläni tuollaisen kommarin.

6. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Oma kantani näihin palkintoihin on se, että kyllä aina ilmainen tavara kelpaa. Jos malli on omaan imagoon sopimaton tai muuten ei vastaa tarpeita, sen voi aina myydä. Jos vaikka voittaa 5110:n, siitä saa myydessä jonkin verran rahaa ja sekin on voittoa, kun hankintahinta on ollut 0 €..

Edit: Niin ja itse en ole hankkinut imagoa, koska sen ylläpitäminen tulee monesti liian kalliiksi.. ;)

7. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kilpailuissa on aina ollut "vanhaa" tavaraa palkintoina, kerran olen voittanut cd-soittimen eikä se haitannut mua pätkääkään vaikka olikin poistumassa ollut /poistunut malli.

8. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ymmärsinkö oikein että jos avaan tuon formulapalvelun niin minulle tulee viestejä puhelimeeni a.40cnt? Onko tuossa mitään järkeä? Tuleekohan viestejä sitten oikein urakalla... :)

9. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä ymmärsit ihan oikein. Ja missään ei tosiaan mainita, paljonko viestejä tulee.

10. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni aika arveluttavaa rahastusta tuommoinen.

11. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Enhän minä sanonut ettenkö itsekin moista huolisi vaan ihmettelin että mistä nuo vehkeet on löydetty... 7650 on parhaista puhelimista mitä mulla on koskaan ollut... 9210 ilman iitä sen sijaan vähän arveluttaisi ottaa käyttöön, mutta jos riittävän usein ottaa varmuuskopioita niin kyllähän sillä pärjää.

Tarkoitukseni EI SIIS OLLUT VALITTAA PALKINNOISTA vaan ihmetellä että mistä ne on löydetty... Kaupoista ja tukuistahan noita ei enää saa.

12. mobhob

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5 & Samsung XCover 271
    Hoh hoijaa!
    "9210 ilman iitä sen sijaan vähän arveluttaisi ottaa käyttöön"
    Pelkäätkö sen räjähtävän? Sulla taitaa olla joku i-kompleksi...
    Itsellä ei mitään mainittavia ongelmia ole ollut 9210 (ilman i) kanssa.

13. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Siis olenko sokea vai mitä? Mielestäni mainoksessa sanotaan selkeästi että "Palvelun hinta 4,80 €/kk" Sehän on saman hintaista jos tulee yksi viesti/kisa tai tulee niitä useampi kymmenen kisaa kohti.

Tietysti homma voi olla helppo kuitata viestillä "Häkkinen keskeytti kisanmootori rikkoon" ;)

14. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Toki toivoisin vähän tuoreempia formulauutisia :)

15. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Jospa ne olivatkin yllättävän tuoreita, tulevaisuudesta. Häkkinen on ensi vuonna F1-radoilla ja tekstarit ovat jo ensi vuodessa. ;)

16. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Pahus kun paljastui milloin viimeksi katsoin ko kisoja ;)

17. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Olen omistanut kaikki Communicator-mallit mitä Nokialla on ollut (9000, 9000i, 9110, 9110i, 9210 ja 9210i) joista 9110aa jouduttiin muutaman kerran päivittämään, mutta 9210 (siis ilman iitä) oli käytössäni tasan vuoden ja tuona aikana laite vaihdettiin takuuvaihtona 8 (kahdeksan) kertaa uuteen ja kävi myös useamman kerran päivitettävänä ja huollettavana.

Tuohon perustuu huonot kokemukseni tuosta laitteesta. Eikä kyseessä ollut edes "maanantaipäivän kappale" kun noita vikoja tuntui olevan kaikissa noissa laitteissa.

Nyt käytössäni oleva 9210i on ollut minulla lähes 2 vuotta (hankittu toukokuussa 02) ja laitteeseen on tuona aikana tehty yksi päivitys. Sekin lähinnä toimintaa nopeuttamaan joten mielipiteeni 9210n toimivuudesta lienee perusteltu.

Jaa tämä viestiketju