1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä korvaaja GD67:lle!!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Echoes, 6/1/03.

1. Echoes

Tykkäykset:
    0
    Hyvin palvellut Panasonic GD67:ni katosi/varastettiin. Nyt ongelmana on löytää puhelin, joka pystyisi korvaamaan menetykseni. Pitääkö ostaa uusi GD67 vai löytyykö markkinoilta luuria, jossa samassa hintaluokassa eli alle 250 eurolla olisi:
    1. nopea GPRS (tärkein ominaisuus. Internetyhteyttä varten)
    2. pieni koko
    3. kohtuullisen pitkä valmiusaika

Värinäyttöä tai polyfonisia soittoääniä en välttämättä tarvitse. GD67:ssa hieman harmitti tekstiviestien kirjoittelun hankaluus/hitaus ja ehkä hieman 'muovinen' olemus. Muuten olin puhelimeeni varsin tyytyväinen.
    Mm. pöytähandsfree oli hyvä ominaisuus.

Olisin kiitollinen vinkeistä ja kokemuksista vaihtoehtoihin liittyen.

2. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Totaa.. Jos pansun logiikkaan oot tottunu ni gd76 ois sopiva, eli 75:n gerpsillinen versio.. Mutta sitä ei tietääkseni oo tuotu/tuoda suomeen.. :( Itellä gd75 ja hyvin funkkaa. Ollu tosin vast 2 päivää mutta tyytyväinen oon. Täs o 3-ääniset polyt.. Tietenkin muitakin löytyy.. Esim Ericsson T65 on gerpsi, pieni koko ja etenkin hyvä valmius/puheaika. Ei polyja.

Siemens C55? Eikös siin oo luokka 8 gprs? Ja polyt, pieni, hyvä valmiusaika? Tietenki muitaki löytyy.. Mut en nyt jaksa kaikkii luetella :D

E: SE T200 tai Siemens ME45?

3. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Siemensin S45/ME45 ainakin sopivat kriteereihin.
    ME45:ttä ainakin voin itse suositella erittäin lämpimästi. :)

Jaa tämä viestiketju