1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä johtuu eripituiset liittymänvaihtoajat?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja tempputee, 24/11/03.

  1. tempputee

    Liittynyt:
    9/10/03
    Viestit:
    11
    Tykkäykset:
    0
    Ihmetellään tässä kaverin kanssa, kun molemmat vaihdoimme
    Soneran liittymästä Saunalahteen, halvempien puheluiden perässä.
    Kaverin yli neljä viikkoa sitten tehty liittymänvaihto, ei ole antanut tilauksen kuittausviestin jälkeen mitään elonmerkkiä, kun taasen itsellä vaihtui liittymä, melkein minuutilleen luvatun 2 viikon kuluttua.
    Molemmat tilaukset tehty liikkeessä.

    Onko muut törmännyt vastaavaan?
    Tulee mieleen ajatus, että operaattoreilla on iso "laari" liittymänvaihtotilauksia, josta nostelevat summamutikassa, minkä jaksavat...

    Luulisi, että jonkinlaisen järjestyksen noudattaminen olisi kohtuullista, on viivytys kummassa päässä tahansa.
     
  2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    42688
    Tykkäykset:
    363
    Voihan ne joutua eri hihnalle.
    Jos liittymän tiedot eivät ole oikein (eli esim. vanha liittymä eri tiedoilla) on ylienen syy viivityksille luovutuksessa.
     

Jaa tämä viestiketju