1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mistä johtuu äänen rätinä nokialaisessa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Peurasaari, 5/3/03.

1. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    mistä johtuu äänen rätinä nokialaisessa? voiko korjata vaihtamalla uuden kajarin? Paljon sellainen maksaa?

2. bentseeni

Tykkäykset:
    0
    Ainakin ex-5510:ssäni alkoi ääni särisemään n. puolen vuoden käytön jälkeen. Avasin kuoret ja huomasin, että kajari oli täynnä pikkukiviä ja muuta moskaa, siivosin ne sieltä ja ei enää särissyt...

3. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mistä luurista kyse?

4. iblib

Tykkäykset:
    0
    7650ssa oli ainakin yksinkertaisesti huono kaiutin. 3650ssa se on jo parempi...

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    7650:ssa ja 3650:ssa on täysin sama kaiutin, se että se kuuluu/kuului 7650:ssa huonosti johtui ohjelmasta ja vika on korjattu uusimpaan ohjelmaan.

6. iblib

Tykkäykset:
    0
    OK. Lopputulos on kuitenkin sama.

7. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    puhelin josta kyselin

8850

8. Deeseven

Tykkäykset:
    0
    Mitä itse olen testaillut nii 8850 ja 8310:ssa aivan loistava luuriääni.
    7210(kaverilla tosin toimiva) ja 8910 ihan surkea.

9. Jondeli

Tykkäykset:
    2
    Nostetaan nyt tämä ylös niin ei tarvitse uutta ketjua tehdä.

Eli minulla on Nokian N95 8GB puhelin. Siitä hajosi näyttö ja korjaus olisi maksanut 120e joten vaihdoin näytön itse. Näyttö toimii erittäin hyvin.

Mutta nyt olen huomannut aina silloin tällöin puheluissa outoa "rätinää". Vika ei esiinny aina mutta silloin tällöin ja korjaantuu jos katkaisee puhelun ja soittaa uudestaan. Rätinä kuulostaa siltä kuin vastapuoli mussuttaisi ruokaa samalla kun puhuu. Tämä esiintyi jo ennen uuden näytön vaihtoa. Taisi samaan aikaan ilmaantua vika kun päivitin uusimman firmwaren puhelimeen. Vika kuuluu molemmissa päissä silloin kun esiintyy.

Voisiko tämä johtua päivityksestä vai onkohan puhelin hajoamassa? Näyttö kun hajosi niin puhelin ei tippunut enkä kolauttanut sitä mihinkään. Mysteeri oli näytön hajoaminen.

10. buracee

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 Saunalahti
    Ei .. Hetki kyllä meni noiden aiempien postausten luureja hämmästellessä :D Mut joo, 6 vee vanhan threadin nosto lienee jo lähellä ennätystä. Tosin sopii palstan linjaan, mieluummin yks 300 sivuinen threadi kuin kaks threadia.

Jaa tämä viestiketju