1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä edullinen/ilmainen 3G nettiyhteys vähäksi aikaa?

Keskustelu osiossa 'Mikä liittymä minulle?', aloittaja Sunspire, 24/6/09.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Sunspire

Tykkäykset:
    0
    Otin DNA:n liikkuvan laajakaistan ja sain kaksi kuukautta ilmaiseksi. Kohta tuo aika menee umpeen ja taidan irtisanoa liittymän, jollei parempaa löydy tilalle. Onko kenelläkään ehdotuksia mitä tämän jatkoksi kannattaisi laittaa? Jos jonkun yhteyden saisi syyskuuhun saakka, niin se riittäisi. Mitä halvemmalla, sitä parempi. Ilmainen olisi täydellinen. Syyskuussa ja sen jälkeen tuskin tarvitsen mokkulaa muutenkaan, joten jos joku vastaavan tyyppinen ilmainen kokeilupaketti olisi passeli.

2. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Ei taida mitään ihan vastaavaa olla:

-Saunalahdella on mobiililaajakaistoissaan 14 päivän tyytyväisyystakuu aka. kokeiluoikeus.

-TeleFinlandilla ja Soneralla saa nettipaketin/data portaan kuukaudeksi ilmaiseksi (tai siis liittymän kk-maksun hinnalla), mutta tuohon sisältyy vain 20Mt tiedonsiirtoa.

Jos ja kun noista ei kumpikaan sytytä niin 384K kaistaa saa Soneraa lukuunottamatta kaikilta brändeiltä n. 10€ kuussa, hintaerot senteissä ja bitti on bitti tuli se sitten kenen verkon yli tahansa: valitsee vain minkä operaattorin 3G kuuluvuus on omalla alueella paras, jos käyttöä on jokapuolella niin Elisalla on keskimäärin laajin verkko. Tosin jos DNA on jo ja todettu toimivaksi, en näe mitään syytä vaihtaa pois.

Jos suurempaa nopeutta tarvitset, niin Saunalahti Prepaid taitaa olla halvin vaihtoehto (6,90 per viikko - latausbonusten vaikutus).

3. irritus

irritus Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    202
    Puhelinmalli:
    Nokia 6630, 700, N-Gage, Siemens M35
    Saunalahden lisäpuheaikaa ei enää voi käyttää datansiirtoon! (Kuten ei myöskään mihinkään muuhun kuin Elisan, Kolumbuksen ja Saunalahden matkapuhelinliittymiin soittamiseen.)

4. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    nii no onko se sitten paha jos maksaa sen 9,80e/kk? nyt ku on ilmaisuus käytetty?

tai toinen vaihtoehto. et otat uuden liittymän ja siihenkin sen datan nii sehän menee taas 2kk ilmaiseksi... pistät vain sen entisen linjan kii...

5. Siniviiva

Siniviiva Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    102
    Itse olen kyllä havainnut, että hyvä ja halpa asuu vain harvoin samassa paketissa...

6. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3134
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Ja itse olen havainnut, ettei aina se kalleinkaan ole parempi. Joissain tapauksissa huonompi.

7. Kerppis Vieras

Tämän informatiivisen postauksen jälkeen, ko. aiheeseen liittyen kerrot varmaan kysyjälle, että mikä olisi hänelle hinta/laatusuhteeltaan sopivin liittymä?

8. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Se löytyy täältä www.kaikkipitäisisaadailmaiseksi.fi

9. kimmo Vieras

Eiköhän tämä ollut tässä. Jos joku sattuu muistamaan operaattorin joka haluaa lahjoittaa ilmaisen nettiyhteyden vähävaraiselle(?), niin voi laittaa yvn aloittajalle.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju