1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mistä äänennauhoitussoftaa Series 60:lle?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Nynny, 3/12/05.

1. Nynny

Tykkäykset:
    6
    Eli tommonen otsikon mukainen softa olisi hakusessa, jolla voisi nauhoittaa niin paljon ääntä kuin muistikortilla vain on tilaa. Softa saa maksaa jotain, mikäli ilmaisversiota ei löydy. Koneena N90, johon tuo tulee, jos sillä on jotain merkitystä. Löytyypiköhän foorumilaisten kätköistä moista?

2. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Tällaiset kysymykset tuonne s60 ohjelmia käsittelevään ketjuun: Series 60 ohjelmat

3. Nynny

Tykkäykset:
    6
    Selvä juttu, olen tarkempana jatkossa. Pitääkös tämä nyt jotenkin siirtää sitten tuohon toiseen ketjuun?

4. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Helpoiten onnistuu, kun itse laitat kysymyksesi uudestaan tuonne oikeaan paikkaan.

5. lefa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III I9300
    sielt onki kiva ettiä jotain ku on yli 60 sivua :(
    oisko mahollista jossain vaiheessa vaikka tehä uuden otsikon alle?

6. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    ei se aina pidä ollakaan niin kiva. Vaan maassa maan tavalla ja foorumilla foorumin..

7. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Olisko haku paha?

8. Nynny

Tykkäykset:
    6
    Harvemmin olen täällä mitään kysellyt, mutta taitaapi jäädä jatkossa kysymykset vielä tätäkin vähemmälle, jos homman nimi on näemmä se että pääasia on vittuilla väärään ketjuun kirjoittamisesta, mutta sellaistahan se elämä on kun sitä ei ole.

9. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Niin mihin tolla päästäänkään? Se näyttänee varmaan 20 eri topicia ja jokaises 20- 150 sivua juttua. Siitä vaan ettimään jotai tiettyä pikkujuttua :D

10. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä siinä voi osaava valita että etsitään ihan vaan viestejä eikä otsikkoja ;)

11. Finvagarty

Finvagarty

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia, Sonera
    Uudet käyttäjät eivät osaa foorumin käytäntöjä ja sääntöjä (olisi hyvä lukea/vilkaista kuitenkin) heti kättelyssä, mutta jatkoa varten oli tietenkin hyvä selvittää asiaa. Niin ja se ohjelma: Esim. Psiloc Extended Recorder

12. Nynny

Tykkäykset:
    6
    Jep, kiitokset tuosta. Olen tarkempana jatkossa. Itse asiassa kaivelinkin hakua aika pitkään, mutta kuten tuossa ylempänä onkin mainittu, 64 sivua x 20 viestiä per sivu = 1280 viestiä, joten helpommin se kävi näin, vaikkei ihan nyt mennytkään taiteen sääntöjen mukaan. Toki ymmärrän sen, että jos jokainen kysymys kirjoitettaisi uuteen ketjuun, tulisi foorumista järjettömän sekava.

Jaa tämä viestiketju