1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Missä voin päivittää Nokia 6510?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja LoneWolf, 2/3/03.

1. LoneWolf

Tykkäykset:
    0
    Niin,kuinka voin päivittää uusimman softan luuriini?Onnistuuko itse vai täytyykö viedä johonkin liikkeeseen ja mitä se maksaa?Mulla on nyt versio 04.00.
    Kiitoksia jo etukäteen=)

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Takuuaikana ilmainen (ainakin kunhan edes keksit jonkun vian siihen).
    Päivitys onnistuu vain huollossa (tai siis liikkeessä, jossa tarvittavat laitteet).

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Viet Nokian valtuuttamiin huoltopisteeseen (liikkeet löytyy Nokian sivuilta). Päivittäminen maksaa vähän.

Mutta tässä kysymys: Jos puhelin toimii hyvin eikä siinä ole mitään vikaa, miksi sen päivität?

4. LoneWolf

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksesta!Ja eikun huoltoon huomenna....

5. LoneWolf

Tykkäykset:
    0
    Ai miksi haluan päivittää?Niin,puhelin toimii hyvin,ei vikoja.Ehkä vain haluan uusimman softan.En tiedä onko siitä mitään hyötyä?

6. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    If it ain't broken - don't fix it.

Eli harvemmin uudemmissa softissa (Nokialla) on mitään kummempia uudistuksia, vaan pääsääntöisesti vain bugikorjauksia. Esim. 3210 saa kai jonkun uuden pelin uusimmilla softilla, mutta 6150 alkaa takkuamaan tekstiviestien kanssa jos softaa päivittelee. Ellei jotain softavikaa ole, niin itse en pitäisi vaivan arvoisena. Jos on vain mukavaa, että puhelimen softaversio on viimeisin niin sittenhän siinä onkin jo tarpeeksi syytä päivittää...

7. LoneWolf

Tykkäykset:
    0
    Ok.Taidan jättääkin väliin sen päivittämisen.Kuitenkin kohta vaihdan luuria.....

Jaa tämä viestiketju