1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

missä vika M55

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja steel, 1/8/03.

1. steel

Tykkäykset:
    0
    Niin, eli ostin tuon puhelimen ja nyt ei suostu lähettämään multimediaviestejä (MMS) se valittaa vain että verkko tai konfigurointi virhe...missä vika? Olen kokeillut lähettää MMS AVAA dna:lle mutta sit sieltä tuli se data viesti mutten tiedä mihin se pitäis tallentaa.... Ja sit olen kokeillut käydä tekemässä samat asetukset DNA:n sivuilla siis siellä multimedia asetukset. Tarviiko Wap asetuksia määritellä, ei ole käytössä mulla. Tahtoo uusia soittoääniä ja taustakuvia...auttakaa... DNA:lla ei oikein osattu neuvoa

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    En tiedä itte ainakaan vielä, mitä pitäis tehdä. Mulla on kans dna, ja tänään ostin m55:n. Nyt alankin pikkuhiljaa alkaa taistelemaan asetuksien kans.

3. jussia

Tykkäykset:
    0
    Mulla tulee aivan samat virheilmoitukset vaikka tilasin radiolinjalta asetukset! Aion ensi viikolla käydä radiolinjan palvelupisteessä asennuttamassa sen systeemin oikein jos ei omin keinoin nyt selviä!

Mullekin tuli semmoinen data message mutta pitääkö se tallentaa tosiaankin johonkin? Mihin?

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Jospa siinä on ne tilaamasi MMS-asetukset. Puhelimen pitäisi osata se kyllä tallentaa.

5. jussia

Tykkäykset:
    0
    Jaa-a, mutta tilasin ne S55:lle kun eipä radiolinja tunnistanut edes SL55 mallia :/

6. JonesI

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Siis, Siemensin luurit ei ota vastaan valmiita asetuksia vaan ne on itse syötettävä.

Eli ainakin S55:ssä dnalla homma käy niin että dna MMS-asetukset toimii myös WAP-asetuksina. Mut kannattaa ottaa yhteyttä jälleenmyyjään/operaattoriin mikäli ette netistä löydä oman operaattorinne asetuksia. Dnalla ne ainakin löytyy Oma dna:sta päätelaiteasetukset kohdasta.

Jaa tämä viestiketju