1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Missä puhelimessa olisi tämä ominaisuus?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja johniemi, 10/5/05.

1. johniemi

Tykkäykset:
    0
    P800 on nyt käytössä ja haen sille syksyyn mennessä "seuraajaa". Erikoisominaisuuksia pitäisi olla oikeastaan vain tämä;

Puhelimen näytössä pitää olla mahdollista näkyä pysyvästi tehtävälista/kalenterimerkinnät kyseiselle päivälle (käy myös ulkoisella ohjelmalla, kuten Handy Day tekeekin tuossa mun P800:ssa) Tämä siis siksi että en missaa menojani vaan aina kun katson puhelintani niin näen että mitä menoja minulla sille päivälle on. Tämä on oikeasti mulle puhelimen tärkein lisäominaisuus!

http://my-symbian.com/uiq/applications/applications.php?fldAuto=70&faq=2

Puhelin on mulle ainoastaan puhumis (ai jaa?) ja ajanhallintaväline...

-John

2. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    Kaikkiin s60-luureihin saa tuon ominaisuuden. S60 löytyy esim. nokia 6600, 6630, 7610, 3230...

3. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Myös Windows Mobile-puhelimissa on tää ominaisuus, löytyy MM. Motorola MPx200 125e + postikulut saksasta

4. johniemi

Tykkäykset:
    0
    125e??? Voisitko kertoa lisää mistä tuolla hinnalla saa, hinta on ainakin erittäin houkutteleva. Onko Motorolalla EU:n laajuista takuuta?

-John

5. X

Tykkäykset:
    0
    Ja kertoisitko mistä ja mikä?

6. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  7. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    googleen hakusanaksi handy day, active today, active desk, aqua calendar. myös Täältä pitäisi löytyä.

Jaa tämä viestiketju