1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Missä Ovh?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja HNieminen, 6/9/02.

1. HNieminen

Tykkäykset:
    0
    En tiedä onko joku jo huomannut: 7210lla ei ole enää Ovh:ta, ainakaan Nokian nettisivujen kautta.

Mistäköhän johtuu? myöhästyykö?

2. Sami

Tykkäykset:
    1
    Kas kas. Tosiaan on poistettu tuo Ovh...kuitenkaan tuo Q3 julkaisuajankohta ei ole muuttunut. Toivottavasti Nokialla on hinnanalennus suunnitelmissa.

3. -juzuxel-

Tykkäykset:
    0
    luulen että alennetaan hintaa kun se on kuitenki samanlainen ku 6610

4. Guest Vieras

alentamaan, nokiako? elä viitti. en oikein jaksa uskoa että noin olisi käynyt. silloinhan nokia saisi ahneen maineen, ja sitä tuskin ollila haluaa. Eiköhän se vaan myöhästy, kuten moni muukin nokian puhelin:)

5. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Montako pystyt luettelemaan? 7110 on tietysti klassikko, entä muita?

6. Tony

Tykkäykset:
    0
    Itse olen semmoisessa yrityksessä töissä joka tekee Nokialle pakkausten sisällä olevia "kuitupakkauksia" eli niitä jossa se puhelin on.
    Ja sen verran mitä oon kuullu niin aika moni tuote "ilmeisesti" myöhästyy koska olemme jatkuvasti saaneet lisä aikaa niiden tuotteiden valmistukseen.

....eipä haittaa...nokialaiseen en koska....

7. Ville Korhonen

Tykkäykset:
    0
    Tuoreista esimerkeistä esimerkiksi 5210, vuoden vanhoista 6310.

8. tommi24

Tykkäykset:
    1
    5210:han ei periaatteessa myöhästynyt. Sitä toimitettiin ensimmäiset kappaleet ajallaan, mutta siinä oli sitten luvattoman pahoja toimitusvaikeuksia.

9. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Myöhästyikö 5210? Saatavuus oli alussa kyllä heikko, mutta kyllä sitä jostain päin löytyi.

Esim SE R600:n julkaisupäivää rukattiin moneen kertaan ennen kuin se saatiin markkinoille ollenkaan.

10. Guest Vieras

7650 oli myöhässä noin viikon ainakin, ja samoin myös 8910

11. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eipähän ollut. Kaupoille toimitettiin ensimmäiset mallit kyseisiä malleja viimeisellä viikolla jolloin ne oli vielä ajallaan.

12. mobiilisti Vieras

Senverran mitä lupausten toteutumista olen seurannut, niin pörssitiedotteissa ja sijoittajatilaisuuksissa annetut lupaukset on pidetty. Ja niistä onkin syytä pitää kiinni, rahamaailmaa voi kusettaa vain kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.

13. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Juu R600:n piti tulla jo viime jouluna, mutta kaskun ilmeistyikin vasta toukokuun lopulla. (Sony) Ericsson on tupannut myöhästelemään aikataulujen kanssa monesti.

14. JohnX

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia C7
    Nokia 7650 luvattiin markkinoille 2Q/2002 eli huhti-kesäkuussa ja toimitukset alkoivat kesäkuun viimeisellä viikolla. Itse olin silloin perjantaina (28.6) katsomassa ko. puhelinta yhdessä uudenkaupungin liikkeessä... Eli kyllä 7650 tuli ihan ajallaan

Jaa tämä viestiketju