1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Missä olet saanut hyvää palvelua?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Saukki, 28/10/02.

1. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siis kysymys kuuluu missä matkapuhelin liikkeessä olet olet saanut erityisen hyvää palvelua ja mikä siitä on tehnyt erityisen hyvää?

Itse olen saanut paikallisessa kännykkäliikkessa Lapin Toimistiedolla jossa ollaan oltu todella ystävällistä ja ajalttelevaa tyyppiä, esim. liitttymäni vaihdettiin toiselta vanhemmalta toisen nimille niin sain ilmaiseksi vaihdattaa liikkessä sim-kortin tiedot uudelle kortille ja hyvää teki sekin siinä että vaikka vanha kortti oli hieman viottunut niin myyjä ei luovuttanut kokeili monia eri tapoja ja sai lopulta numeron uudelle kortille ja sain vielä valita jotain pientä kaupanpäälle niinku hanfsreen tai kuoret ja valitsin kuoret ja sain valita Nokian alkuperäisitä kuorista itselleni mieleiset ilmaiseksi... tyytäväinne olen palveluun..

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Oikeastaan sellaista kännykkä liikettä ei oo vielä ollukkaan missä en olisi saanu hyvää palvelua. Lapuan Hakaradio, Seinäjoen Hakaradio ja Seinäjoen T&T. Tosin T&T:llä kannattaa ehkä välttä Pänkäsen kautta tilaamista, mutta jos hyllystä löytyy niin siitä vaan...

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kaikissa on hommat sujunut. Parhaat fiilikset on jäänyt stadin Maifonista.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    joo itseasiassa samaa mieltä ,että stadin Maifonissa on jätkät hoitaneet homman kunnialla ja toinen tietenkin Telering Jumbo&vallila;)
    Paskin paikka Jumbon Elisa ja se Matti Esko Hytösen näköinen muija,joka pitäis panna (sanonko minne)

5. Janne

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 & Sonera
    Oulun seudulla kun asun niin hyviä kokemuksia on Songista ja Päämiehestä. Songissa palvelua löytyy ja myyjät reippaita (eräs naismyyjä jopa aika hyvännäköinen ;) ja Päämiehessä oli kyllä mielestäni todella hyvää palvelua kun kerran vein 8310:ä softapäivitykseen; annoin puhelimen huoltotiskille ja menimme kaverin kanssa odottelemaan viereiselle penkille. Myyjä sitten tuli käskemättä ja antoi kaksi uusinta Nokialaista (silloin 6510 ja 5210) että "tässä pojat saatte tutustua uutuuksiin" ja tarjosi vielä kahvit kaupan päälle.

6. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuopion suunnalla on onnistunut tähän mennessä miltei kaikissa paikoissa ihan ok. Hiukka hampaan koloon jäi aikoinaan HS Pitkäsen reissu, joten en osaa siitä noin viimeaikaisia sanoa, iskin boikottiin koko ketjun.

Piti ihan edittinä lisätä, Kuopion Finteli on asiapaikka. =)

7. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Erityisen hyvää palvelua olen saanut täällä kuopion suunnalla
    Tele-Ring:ssä. Myyjä oli todella ystävällinen ja vastasi kysymyksiini perustellen.

Ja taas huonoa, miltei erittäin huonoa palvelua olen saanut, siinä Sektorin Dna liikkeessä(en tiedä onko se ascomp). Mutta myyjä käyttäytyi tedolla törkeästi. Olen tainut kirjoittaa siitä aikaisemmin tänne.

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Pelottavaa ;) Tosin en ole moista sielä nähnyt...ehkä parempi...

Mutta mitä tohon Maifoniin tulee, niin tosi rento meininkin ja ainut liike missä tulee heitettyä läppää. Ja nopeaa ja asiallista toimintaa. Huoltoon kun meni luuri niin seuraavana päivänä oli uusi kädessä.

9. mobiilisti Vieras

Onpa hyvä saada antaa kehujakin vaihteeksi :)) Nimittäin Turun Teleringissä Linnankadulla minua (ja monia muitakin, niin uskon) on palveltu erityisen hyvin. Suurkiitos heille!

10. Dumari

Dumari

Tykkäykset:
    4
    LOL

Olen asioinut ko. liikkeessä muutaman kerran mutta, en ole (onneksi) mainitsemaasi "muijaa" nähnyt. Tosin onhan niin että, ihminen koettuaan jotakin tarpeeksi järkyttävää saattaa sulkea asian pois mielestään eikä edes muista tapahtunutta myöhemmin :))

11. Highlands

Tykkäykset:
    0
    Porin Teleringissä on aina ollut erittäin ystävällistä palvelua. Toisin kuin UTU kodintekniikan matkapuhelin puolella. Sieltä tein tilauksen Krusellin kotelolle ja he lupasivat, että se viikon päästä olisi haettavissa. Mutta eipä ollut kun tilaus oli unohdettu tyystiin. Toisen viikon jälkeen soitin ja kysyin oliko kotelo tullut. Oli kuulemma tullut ja lähdin sitä hakemaan. Kun saavuin paikalle ei sitä jostain kumman syystä löytynytkään! No kolmen viikon päästä soitin taas olisiko se viimein tullut. Taas kerrottiin, että juu, on tullut. Menin liikkeeseen eikä siellä mitään ollut. Sanoin heille, että soittaisivat sitten kun kotelo on todella tullut liikkeeseen asti ja he lupasivat. No neljännen viikon jälkeen ei puhelua tullut joten päätin taas soittaa. Myyjä vastasti, että kotelo on tullut jo monta päivää sitten. Menin liikkeeseen kerroin käsillä elehtien saamastani huonosta palvelusta. He kuuntelivat ja myivät kotelon hintaan kuusi euroa. (alkuperäinen hinta oli 15 euroa) Eli ei siitä loppupeleissä niin huonoa makua jäänyt siitäkään liikkeestä.

Toinen kerta kun sain vielä huonompaa palvelua oli tv ja konekeskuksessa, jossa kyselin myyjältä, että olisiko heillä mahdollisesti koteloa puhelimeeni. Myyjä sanoi katsovansa varastosta ja käski odottaa hetkisen. Ei hän kyllä mihinkään varastoon mennyt vaan rupattelemaan työkavereittensa kanssa. Tämän jälkeen hän meni takahuoneeseen ja ajattelin, että viimein. Kymmenen minuutin päästä hän saapui takahuoneesta kahvikuppi kädessä. (!) Sieltä hän tuli luokseni ja sanoi toiselle myyjälle vieressään, että viitsisikö hän katsoa löytyykö heiltä koteloa puhelimeeni. No tämä toinen myyjä sitten katsoi tietokoneelta ja totesi ettei heillä ole moista koteloa. Sanoin kiitos ja näkemiin.

Hyviähän kokemuksia tässä piti kertoa mutta hyvä näinkin.

PS. Minolta D7i:n hinta on laskemaan päin.

12. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Parhaat kokemukset ovat Tampereella Maifonista. Heikoimman palvelun mansesterissa olen saanut Mediapuhelimessa.

13. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Luureja ja operaattoreita laidasta laitaan v.-97 lähtien
    Mäkitorppa. Jätkä vaihtoi vaimon 3310:n 3330:n kun ei ollut 3310 antaa svappina tilalle. Eikä pyytänyt markkaakaan väliin. Palvelu vaihtelee, yleensä kohtalaista.

Desk (silloin radiolinkki). Vaihtoi 6150:n motorolan cd920:iin kun olin saanut kaksi rikkinäistä noksua ja vimeinen oli doa. CD920 oli kalliimpi eikä markkaakaan väliin. Aina saanut hyvää palvelua.

Telering eerikinkatu. Sain testata puhelinta päivän ilman korvausta. Aina saanut hyvää palvelua. Linnankatu. Hyviä kauppoja. Aina saanut hyvää palvelua.

Jussin Tasavalta. Hyviä kauppoja. Aina olen saanut hyvää palvelua.

Expert nuppulantie. Hyviä kauppoja. Aina olen saanut hyvää palvelua vaikka joskus joutuu odottamaan älyttömän kauan. Yleensä on kannattanut odottaa.

Liikkeet ei ole missään paras palvelu järjestyksessä.

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Parhaan palvelun olen saanut

Päämies Jumbossa (siis ennen kuin itse tulin päämieheen töihin)
    Espan Mäkitorppa
    Myös Telia-liikkeissä nykyisin hyvä palvelu.

15. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Mm. Kuopion Fintelshopissa, palvelu nopeaa ja asiallista, eikä ensimmäisenä oltu tyrkyttämässä liittymää.

16. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Vaihtelevasti milloin missäkin.
    Mainittakoon, että HKI:n keskustan Stockmann, FintelShop Kuopio, Mäkitorppa Jumbo, Mäkitorppa pitäjänmäki, aikoinaan Telering Oulunkylä.

17. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Isokadun Päämiehessä on ollut hyvää palvelua ja Saaristonkadun Mäkitorpassa myös. On aina saanut testailla puhelimia, kun on vaan rohkeasti kysynyt ja muutenkin pieniä alennuksia olen saanut lisävarusteista. Ystävällisiä myyjiä ainakin allekirjoittaneen kohdalle on osunut ko. liikkeissä.

18. Raimo

Tykkäykset:
    0
    No niin. Aikoinaan kun 2110 tuli myyntiin, Kuopion Ascompissa oli hyvä palvelu :), nyky tilannetta en tiedä.
    FintelShop on sen jälken palvellut parin Ericssonin kanssa myös hyvin ja viimeisenä Siemensin kanssa RL Solutions.
    Pitkäsen kanssa kauppa varmaan onnistuu jos tietää mitä hakee eikä jää kuntelemaan myyjän höpötyksiä. On myös vähän boikotissa koko firma.

19. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En ole vielä kerennyt käydä tuolla RL Solutionissa. Mutta minkälainen liike oli? Sehän on siellä petosella, Lidlin vastapäätö eikös?

20. Raimo

Tykkäykset:
    0
    Talvella oli myyjiä enemmän ja merkkejä myös enemmän tarjolla vaan ei ole enää. Pari jäppistä vuorottelee siinä nykyisin ja taitaa olla nyt Mäkitorpan kanssa samaa liikettä. Sijainti on edelleen Kauppakadulla, kulmittain Carlssonin kanssa. Petosen kauppa on Hipropstar? jota en tunne.

Jaa tämä viestiketju