1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Missä Nokialaisissa nopeimmat kamerat?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mai-mai, 27/9/07.

1. Mai-mai

Tykkäykset:
    0
    Haaveissa olisi ostaa uusi kännykkä ja N-sarjalaisia olen hieman katsellut. Kameroiden hitaus vain arveluttaa, tai oikeastaan kuvan tallentamisen hitaus. Tutullani on käytössä N70 ja sillä on ihan kiva räpsiä kuvia. Kätevää on kun läpän avaa, niin kamera on heti valmis. Mutta kuvan ottamisen jälkeen se tallentaminen, kestää... ja kestää...ja kestää. Huh. Kysymykseni siis kuuluu että onko Nokian malleissa kuvan tallentamisen nopeudessa eroja. Pikseleitä saisi olla vähintään se 3 MPix. Onko N-sarjalaisissa eroja E-sarjalaisiin, tai onko vielä muita vaihtoehtoja?

2. mikkis1

mikkis1

Tykkäykset:
    0
    Nopeita kuvausaikoja ei voi miltään kännykkäkameralta odottaa, mutta ihan siedettävä on ollu tää mun N73 ME

3. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    monesti pullonkaula on muistikortin kirjoitusnopeus. mutta nykyisissä microSD 1-4gb korteissa ei tuota ongelmaa ole kun nopeudet on riittäviä..

yksi mikä hidastaa myös kuvan tallentamista on, että kuva pakataan ennen tallentamista

mutta uusimmilla laitteilla (esim N95, E90) ei silti montaa sekuntia (sanoisin 1-2 parhaallakin resolla) tuohon kuvan tallentamiseen ja purskesarjakin tallentuu suht nopsaan

E- ja N-sarjalaisissa on eri kamera-applikaatiot, joten pieniä eroja nopeuksissa voi olla

4. webbimato

Tykkäykset:
    5
    Ei ainakaan N95.

Kuvan tallentaminen kestää tosiaan pienen ikuisuuden. Vielä jos on esikastelu päällä niin tulee varmaan toinen mokoma päälle. Sen suhteen pokkaritkin vie ainakin tuota kuusnolla. Toisaalta kun varsinaisesti tulee järkkärillä kuvattua niin olen ehkä turhankin kriittinen tuon pienen räpsyn suhteen, mutta välillä sen kanssa palaa hermot. Maa haluun kaiken nyt ja heti :)

Jaa tämä viestiketju