1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Minne menet oi Saunalahtelainen?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja deri, 10/10/04.

1. deri

Tykkäykset:
    0
    http://saunalahti.fi/gsm/gsmsaunalahtelainen.php

Saunalahden saunalahtelainen
    Puhelut Saunalahden liittymiin (kaikkiin Saunalahden liittymätyyppeihin, myös EUnet- ja Hese-liittymiin) 0,04 €/min
    Puhelut muihin kotimaisiin GSM-liittymiin 0,15 €/min
    Puhelut lankapuhelinliittymiin 0,15 €/min

Tekstiviestit Saunalahden liittymiin (kaikkiin Saunalahden liittymätyyppeihin, myös EUnet- ja Hese-liittymiin) 0,04 €/kpl
    Tekstiviestit muihin liittymiin 0,12 €/kpl

Liittymän avausmaksu 0,00 €
    Liittymän kuukausimaksu 4,90 €/kk

dna helmi

Avausmaksu 2,90€, kk-maksu 2,95€, dna-liittymien väliset kotimaanpuhelut 0,02€/min ja tekstiviestit 0,02€/kpl
    Kotimaanpuhelut ja tekstiviestit muihin liittymiin, lukuun ottamatta valtakunnallisia yritys- ja palvelunumeroita, 0,12€/min ja 0,09€/kpl

2. lasselusse

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    android cell
    tuli tuosta mieleen että koskeeko toi 4c hinta myös saunalahti prepaid liittymiä jotka kuitenkin toimii ELISAN verkossa.

on noi hinnat vähän menneet kilpailukyvyttömiksi mutta eiköhän plehdellä ole backup plan. siirrytään ELISAN verkkoon niin saadaan hintoja tiputettua.

3. deri

Tykkäykset:
    0
    Onko elisan verkko halvempi kuin soneran?
    Mistä tälläinen tieto?
    Ei varmaan missään ole sanottu, paljonko esim. saunalahti joutuu maksamaan soneralle ja millä tavalla, verkon käytöstä?

4. lasselusse

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    android cell
    mun osalta voi sanoa että puhdas veikkaus. mutta toisaalta miksi saunalahti olisi vaihtamassa. jos vaihtaa. itse veikkaan että ainoa järkevä syy vaihtoon on hinta. soneran verkko on toimiva ja mun tietojeni mukaan elisan verkossa ei ole sellaista mitä ei olisi soneralla. joten vaihto muista syistä tuntuisi oudolta ja turhalta raskaalta prosessilta.

5. deri

Tykkäykset:
    0
    Itsekkin luulen, että elisa on halvempi ja luulen, että saunalahti saattaa hyvinkin vaihtaa verkkoa. Mulla on tälläkin hetkellä Elisan liittymä, hyvin on toiminut. En tiedä, onko minun käytössäni mitään eroa soneran verkkoon. Elisan asiakas olen ja vain ainoastaan digikameran takia. Luulen, että elisalle tulee tosi paljon asiakaskatoa, kun tarjoukset päättyvät jouluna. Minusta elisan olisi paljon järkevämpää vain tiputtaa hintoja ja lopettaa se tarjousten antaminen.

6. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei tuo Elisan Tandem Aina liittymäkään ole mitenkään kilpailukykyinen mutta kun ei ole muita vaihtoehtoja pitää markantalo choice paketissa...

7. deri

Tykkäykset:
    0
    Pidän sitä liittymään vain jouluun, ellei jotain ihan älyttömiä tarjouksia tule/hinnan pudotusta. Mulla on sen lisäksi kaksi muuta liittymää.

8. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Hinnat vähän tipahti sitten..

9. J2EE

Tykkäykset:
    0
    Juu aivan totta. Voi vain miettiä kuinka paljon sellaisia lypsäjiä on kuin minäkin joka pitää liittymiä vain tavaran takia. elisalla varmaan asiakasmäärä kasvaa nyt joulutarjousten myötä taas tilapäisesti aina tuonne huhtikuuhun saakka kunnes immeiset pistää liittymät sulki kun tavarat on tullu kotiin.

Jaa tämä viestiketju