1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Minne jäi Nokia 8910?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Keke, 25/6/02.

1. Keke

Keke

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 Plus
    Nokia 8910 kännyä siirrettiin jo kuukaudella aikonaan eteenpäin, ja lupailtiin kesäkuussa tulevan. Nokian nettisivuilla (FI) sanotaan myös sen olevan jo myynnissä...

Onko tuota näkynyt missään kaupoissa vielä? Sieltä ostan mistä saa!

Omaani odotellen...

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eipä taida olla viellä myynnissä.

Mediapuhelimenkin sivuilla lukee vaan:
    Tule ja varaa tämä huippu-uutuus nyt, niin saat sen ensimmäisten joukossa!

3. Aero

Tykkäykset:
    0
    Mä oon nähny ton "muovimallin" jossain yksityisessä liikkeessä, kävin kysymässä hintaa ja millon tulee, myyjä sanoi että tilaamalla saa, hinta muistaakseni tasan 1000€. En nyt ainakaan muista liikkeen nimeä, kun ja jos muistan kirjoitan tänne.

Saksasta tota voi myös tilata, esim. einfachpreiswert.de:ssa 8910 maksaa toimituskuluineen 868€.

4. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Eraassa liikkeessa kerrottiin etta suoraan Nokialta olisi kerrottu etta juhannuksen jalkeen puhelin on jo saatavilla, myyja oli nain kertonut, ja nyt kun asiakas meni puhelinta hakemaan niin sita ei ollut.
    Myyja valitti etta tuossahan voi menettaa kasvonsa jos antaa itse katteettomia lupauksia, joten nyt ei enaa sano tarkempia arvioita tai tietoja 8/
    Tieda sitten kuinka totta tuo oli, mutta tuttu myyja, niin pakko ainakin yrittaa uskoa...

5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Ruotsalaisen Mobil-lehden internetsivujen mukaan kyseinen laite tulisi Ruotsissa myyntiin heinäkuun toisella viikolla.

www.mobil.se

Jaa tämä viestiketju