1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mimmonen herätyskello on Samsungeissa ?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja nina*, 16/11/04.

1. nina*

Tykkäykset:
    0
    Olen tottunut Nokian luurien käyttäjä ja käyttänyt niissä sitä herätyskelloa...

Nyt olen ihastunut tuommoisiin simpukka-malleihin, mutta en haluais luopua tuosta herätyksestä.

Siemensin herätystä ehdin jo kokeilla, se soi vain muutaman kerran ja sitten sammuu itsestään.... (En herää)

Motorolassa puhelin pitää olla päällä, muuten ei herätys toimi (kokeiltu)

Mitenkäs on näissä Samsung-puhelimissa... ?

Ps. Nokialla ei ole simpukoita ja nuo uudet puhelimet ovat aivan järkkyjä kapuloita :yök:

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Ainakin vanhoissa samsungeissa pitää olla myös virrat päällä, että hälyttää, uusimmista en mene sanomaan. Jos puhelimessa on virrankytkentäajastin, niin sillä voi kiertää tuon herätysongelman laittamalla puhelimen kytkemään itsensä päälle pari min. ennen hälytysaikaa. Toisaalta vaatii muistaakseni sen, että sim-kortissa ei ole pinkoodi käytössä.

3. koheltaja

Tykkäykset:
    0
    Tuolta e700:n käyttökokemuksia-topiikista olisi käynyt ilmi ainakin se, että e700:ssa ei tarvitse olla virrat päällä, että herätys toimii. Torkkua ei varsinaisesti ole, mutta hälytyksiä voi laittaa useamman esim. 5min välein herättämään. Itse olen ainakin herännyt ongelmitta e700:n herätysääneen.

4. Bomb

Tykkäykset:
    3
    X460 löytyy (myös) ainakin valikosta hälytysten luota "Autom. virta" valinta. Testannut en ole, mutta pitäisi siis löytyä ominaisuus, että puhelin menee automaattisesti päälle. Torkkua ei ole, mutta herätyksiä kun laittaa kolme haluamallaan väliajalla, niin saa vähän torkun tapaisen. Sitä en tiedä kauanko herättää, jos ei mitään nappia paina, kun itse olen toistaiseksi herännyt vähintään sen verran, että olen nappia painanut (ja sitten takaisin uneen odottamaan seuraavaa herätystä).

5. nina*

Tykkäykset:
    0
    kiitos

Kiitoksia neuvoista

Jaa tämä viestiketju