1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Millaiseen puhelimeen vaihtaisit nykyisen puhelimesi?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja magic, 28/6/02.

1. magic

Tykkäykset:
    0
    kiinnostais lukea teidän mielipiteitä siitä millaista puhelinta odottelette paraikaa. eli mitä pitää seuraavassa puhelimessa olla, että vaihtaisitte nykyisenne siihen.

ostatteko saman hintaisen puhelimen, vai onko tarkoituksena ostaa kalliimpi, eli ominaisuuksiltaan rikkaampi puhelin?

itse odottelen puhelinta, jossa on väriruutu, mms, gprs ja helppo email-softa, ehkä jopa mahdollisuus jotenkin surffata netissä, ei kuitenkaan wapilla, vaan ihan selaimella. haluaisin silti puhelimen näköisen laitteen, enkä esim. pda-laitetta. vähän niinkuin nokian 7650, mutta kuitenkin enemmän tavallisen kännyn näkönen.

kommentteja?

2. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Luureja ja operaattoreita laidasta laitaan v.-97 lähtien
    Samassa hintaluokassa pysyn, uskoisin näin. Värinäyttö, en usko että muuta tulen tarvitsemaan lähiaikoina.

3. werty

Tykkäykset:
    0
    Kyllä tossa T68:ssa on jo niin hyvin ominaisuuksia että uuden puhelimen tarvisen vasta WCDMA mallia...

"Puhelin puhelimena ja PDA erikseen."

4. El Pastor

Tykkäykset:
    0
    Jaa kun en nykyistä Kommariani vaihtais muuta kuin korkeintaan tämän hetkisistä luureista siihen ruisku malliin. 6210 taitaa kuitenkin nyt vaihtua 7650:aan.......

5. fly

Tykkäykset:
    0
    6610 odottelen

6. magic

Tykkäykset:
    0
    kyllä mäkin haluan pysyä suunnilleen samassa hintaluokassa, mutta olisin kyllä valmis maksamaan esim. 20% enempi siitä, että sais värinäytön ja mms:n. nyt mulla on käytössä me45. maksoin siitä taannoin n. 500 euroa, joten jos samaan hintaan saan värinäytöllisen, emailin ja mms:n, niin menisi just nappiin ja saisi maksaa hiukka enempi.

7. Edi

Tykkäykset:
    0
    Minä odottelen aivan utopistista puhelinta, samanlainen/kokoinen kuin nykyinen luurini 8310, mutta avattava kuin communikaattori. Ja värinäytöllä tietysti, eli se tarvittava kunnollinen kalenteri olisi kunnolla selattavissa. Pahitteeksi en panisi jos siinä voisi myös kuljettaa/lukea/muokata Word-dokumentteja.

Niin kuin näkyy, vähän karkas käsistä, mutta kun tommonen tulee, en kysele hintaa vaan OSTAN. ;)

Lisäys: tietty meilit!!!

8. Nool

Tykkäykset:
    0
    Vaihtaisin tuon T68:n luuriin mistä löytyisi samat ominaisuudet mutta ilman jatkuvaa puhelimen sekoilua.

9. Whig

Whig Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    59
    Itse en ESC!:ä olisi vaihtamassa pois mutta City luuriksi olen suunnitellut N9210:a mutta homma jää kiinni lähinnä GPRS:n puutteesta =(
    9210:n kaltaisessa luurissa pitäisi ehdottomasti olla GPRS.

10. El Pastor

Tykkäykset:
    0

Tämä onkin mielestäni ainut suuri puute Kommarissa.....ja olen myös pettynyt siitä, ettei Nokia lisännyt GPRS:ää edes ruiskuun.

edit: Lainaus korjattu.

11. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Max. 200-300 ekiä ja mieluusti peruspuhelin ilman mitään tingentangeleita, joilla ei loppupeleissä tee yhtään mitään. No, rehellisesti sanottuna oikeastaan mikä tahansa käy, kunhan se ei ole Nokia!

12. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Värinäyttö, MMS, Erkki-tyylinen aktiiviläppä, paino alle 100 grammaa, hyvä kuuluvuus 900-verkoissa, mielellään vilkkuledillä ja magnesium(tai joku muu kevytmetalli)kuorilla. Jonkunlainen iskunkestävyys.

Noilla pärjäisin, hinta ei ratkaiseva tekijä.

13. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Itse odottelen 7650:n halventuvan vähän aikaa tai sitten odotan 6610:iä. Nuo täyttää kummatkin mun asettamat vaatimukset puhelimelle.

14. JohnX

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia C7
    Samat sanat!

15. Keijo

Tykkäykset:
    0
    6610 varmaan voisi olla seuraava. Mutta katselee nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan, omassa takuu menee 2003 helmikuun alussa niin jos ehkä sitten jotain...

16. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Jep, 6610 voisi olla täälläkin seuraava luuri.. =)

Muuten voisin harkita T68i:tä jos siinä olisi suurempivärinen näyttö ja se ei olisi niin hidas..

17. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Vaikka 6310iiron juuri ostin, niin aion silti syksylla markkinoista riippuen ostaa 7650:n, sen verran sita itselleni olen hehkuttanut, etta sen taytyy olla hyva :D
    Eli vaadin siis monipuolisuutta, ei massa-puhelinta, ulkonakoa ja ennen kaikkea varmaa toimintaa, eli kenties ns business-luokan puhelin.

18. tuutinen

Tykkäykset:
    0
    Jos nyt saisin ihan valita, että mitä ottaisin ja hinnasta viis, niin taitaisinpa ottaa 5210:n. Mitä enenmmän puhelimiin tulee ominaisuuksia, niin sitä enemmän haluan tavallista puhelinta ja tuo 5210 on ratkaseva kokonsa takia; muuten päätyisin varmaan 3310:iin. =) (Ok, ei se kokoero nyt niin hirmunen ole..) Nykyisen kännyn hinnanromahduksesta jäävät rahat käyttäisin ihan oikeaan kalenteriin ja herätyskelloon.

Alkaa olla kännyssä jo liikaa kaikkea henk.kohtasta, että sen kun hukkaa niin on puoli elämääkin hukassa samalla.

19. semi

Tykkäykset:
    0
    Värinäyttö, MMS, miel. kamera ja paino alle 100 g!

20. riku

Tykkäykset:
    0
    Panasonic GD87 täyttää kaikki vaatimukset. Onkos kellään tietoa koska tulee myyntiin ja paljonko maksaa?

Jaa tämä viestiketju