1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Millä tavalla päädyitte ostamaan nokialaisen?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kuulapaa, 22/10/03.

1. kuulapaa

Tykkäykset:
    0
    ostin nokian koska nokia kannattaa ostaa.kertokaaa mite ite päädyitte ostaa noikialaisen!!!

2. EvoQ

Tykkäykset:
    0
    Mutta miksi Nokia kannattaa ostaa, perustele? Itse päädyin ostamaan Nokian pitkällisen aivoriihen perusteella.

on muuten taas harvinaisen turha threadi...

3. Karban

Tykkäykset:
    0
    Päädyin ostamaan rahalla.

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Rahalla päädyin ostamaan nokian puhelimen, joka tyydytti sekä sisältönsä, että ulkoisen puolen tiimoilta

5. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Koska kukaan muu valmistaja ei tee N-Gagea... :p

Vakavasti puhuen olen aina pitänyt Nokian käyttöliittymistä ja muotoilusta. Ja eikä siinä että yksi vaikuttava tekiä on kotimaisen teollisuuden tukeminen ole mitään hävettävää. :) Jos Nokia alkaisi rämpimään oikein pahasti, siinä tulisi kuumat paikat koko Suomen taloudelle, ei yksin Nokian insinörteille.

6. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse päädyin pois Nokiasta niiden keskeneräisyyden takia (tiedän, miksi ostaa heti kun tulee ulos. Mutta eikös puhelimen kuuluisi olla valmis tullessaan markkinoille?)

Samoin tuo jatkuva tuotekehitys ajoi minut pois, vrt. 7210 -> 7250 -> 7250i.

7. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    No eikös noi SE:n puhelimet ole ollu ihan susia myyntiin tullessaan? Surisee ja särisee jne.
    Itse ostan nokiaan kun en ole parempaa löytänyt.

8. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Niin puhelin, jossa ei ole vakiona tullessaan suomenkielistä softaa, eikä suomenkielistä manuaalia on täysin valmis, ei suinkaan keskeneräinen ;)

9. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    No eipä kestänyt kauan kun ajauduttiin ulos aiheesta... varmaan oli vastustamatton herkkullinen paikka ilmaista miksi ei päädy Nokian. :p

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Käyttöliittymän yleisyyden (paljon S60-sovelluksia) ja laajan huoltoverkon takia.

11. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei mitenkään herkullinen. Kyllä varmaan Nokialainen taskussani olisi mikäli ne olisivat bugittomia markkinoille tullessaan.

Hieno yleistys... Osa T610:sta oli tuollaisia, ei suinkaan kaikkiSE:n puhelimet. Ja se kappale joka minulla oli, ei särissyt eikä surissut. Tai sitten vaan totuin siihen eikä se minua haitannut.

Oletan että tämä oli kirjoitettu pilke silmäkulmassa... :eek:)

Eihän se ole keskeneräinen jos ostaa muilta kuin Suomen markkinoilat puhelimen ja siinä ei ole suomea... :eek:) Valmis se on. :eek:) Itseäni ei tuo suomettomuus häiritse.

Mutta palataas aiheeseen. Kuten jo sanoin niin mikäli Nokia saa panostettua testaukseen firmansa sisällä niin päljon ettei tarvitse niitä laitteita kuluttajalla testata, niin varmaankin tulen sitä harkitsemaan. :eek:)

12. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Hmm, melko asiantunteva perustelu.

Ostin nokialaisen koska Nokia:n tuotevalikoimassa on monenlaisia puhelimia, jokaiselle jotakin.

13. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    OT, mutta eiko tuo ole aika erikoinen syy ajautua muihin merkkeihin. Mita pahaa on tuotekehityksessa? Olihan 2110 hyva puhelin, mutta...;)

14. ChesDer Vieras

VAIN siksi että kun imppaat pelejä tai soittareita niin lukee et: ainoastaan nokian nokian nokian nokian nokian ja nokian matkapuhelimiin!!
    :(

15. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Ei en nyt tarkoittanut tekemääsi kauppaa T610:n kanssa, vain Aitoa Suomessa myytävää SonyEricsson P800:sta, silloin kun se tuli kauppoihin, jos joku tapauksen on jo unohtanut..

16. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itse päädyin pois nokaista sen takia ksoka ne tekee nykyään rumia että ominaisuuksiltaan jäljessä olevia puhelimia ja eritäin bugisia siltin eli ei nokiaa kiitos

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Aivan samoin. Jouduin luopumaan isosta kasasta markkoja ja euroja kun olen niitä ostellut..Fyrkalla sitä saa.

18. TUM

Tykkäykset:
    0
    Panasonicin, Ericssonin, Siemensin ja Benefonin jälkeen ei oikein ollut enää muuta varteenotettavaa merkkiä kokeiltavaksi..

19. Kinesias

Tykkäykset:
    0
    Nokian puhelimet ovat parhaimman näköisiä, nokialaiseen on tottunut, pääkonttoria ja muuta toimintaa Suomessa.

20. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin nykyisen nokiani (6310i) siksi että kuusi edellistä eriksonia (jokainen oli T68) olivat kaikki jotenkin pa*koja.

Tuleva 6600 siksi että sille ei ole varteenotettavaa vaihtoehtoa (enkä edelleenkään täysin luota SE:n laatuun) ja että se on oikeastaan ensimmäinen selkeästi nykyisen puhelimeni seuraaja.

Jaa tämä viestiketju