1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

millä ohjelmalla pääsee bluetoothin kautta nettiin/wap?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja zilvonen, 14/3/06.

1. zilvonen

Tykkäykset:
    0
    eli siis oon kuullut että jollain ohjelmalla pääsis nettiin laajakaistan piikkiin puhelimella. Eli onko joku kuullut tästä ohjelmasta?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Onhan niitä laitteita joissa ei oikeastaan tarvitse ohjelmaa, myös laitteita joilla ei oikein millään ohjelmalla pääse WAPia käyttämään nettiyhteytenä.

Ensin kannattaa selvittää mitä luuria ajattelit, ja kokeilla hakua.
    Jos luuria ei tiedossa niin suuntaa mikäluuri kannattaa ostaa ketjuun.

Kaupoissa nyt olevillä Nokian luureilla ei onnistu tai on erittäin työlästä. ja kannattaa suunnata katseet WLAN koneisiin.

WAPin suhteen pitää muistaa se että WAP yhdyskäytävä pitää tehdä itse tai käyttää jotain avointa, ja operaattorin WAP palvelut eivät siis ole käytettävissä.

3. k00d10rj4

Tykkäykset:
    0
    Tää on varmaan mitä haet: http://gnubox.dnsalias.org/gnubox/

Itse jaksoin lukea ohjeet puoleenväliin asti ja päätin, että emmä jaksa alkaa nysvätä tuon kanssa. Onko joku saanut tuon oikeesti toimimaan S60:ssa?

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Hakuun kun pistää hakusanaksi
    gnubox
    Löytyy muutama ketju joissa aihetta käsitelty, monessakaan niissä ei ole tuoreiden koneiden kanssa päästy pitkällekkään, vanhoilla Symbian koneilla homma oli helppoa ja yksikertaista.

Joka tapauskessa jos elkuperäisellä kysyjällä oli edellisen kirjoittajan ajatus mielessä niin kannattaa lukaista noi vanhat ketjut läpi, niistä voi irrota ajatuksia ja jos joku niistä tuntuu tapaukseen sopivalta niin niissä voi varmaan jatkaa.

Jaa tämä viestiketju