1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

millä kuvat tietokoneelle

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja eeaiel, 5/7/03.

1. eeaiel

Tykkäykset:
    0
    millä saan t610:stä kuvat siirrettyä tietokoneelle.
    Infrapuna ei lähetä kuvia minnekkään.....

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Miksei Ir toimi?. Onko infrapuna asetuksella käytössä puhelimen päästä? Onko tietokoneen infrapuna kunnossa?

Toinen vaihtoehtohan on BT, mutta sitä sinulla ei varmaan tietsikassa ole.

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Sähköpostilla?

4. Jussi2000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Sama käväisi mielessä mutta voikohan omaan spostiin lähettää?. Täytyisi olla toinen tili kuin se miltä lähettää, kaiketihan suurin osa käyttää puhelimessa kuitenkin sitä pääasiallista sposti tiliä. Mutta tekee itselle johonkin ilmaiseen palveluun toisen osoitteen niin silloinhan se onnistuu

5. eeaiel

Tykkäykset:
    0
    En saa kuvia kuin s-postin kautta.
    Ei taida olla sellasta ohjelmaa mulla mihin puhelimesta ir:än kutta kuvat menisi....

6. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Miksei omaan spostiin voisi lähettää? En ainakaan minä ole vielä koskaan tavannut sellaista sähköpostitiliä, jolla en voisi lähettää samaan osoitteeseen sähköpostia.

Itse olen kyllä saanut siirrettyä kuvia niin SE t68i:stä, P800:sta kuin N3650:stä infrapunan kautta tietokoneeseen - kuin myös näiden puhelinten kesken.

7. eeaiel

Tykkäykset:
    0
    Kyllä minullakin toimii tuo oma s-posti ihan hyvin.Mutta minkä ohjelman tarvii jos haluaa siirtää puhelimesta ir:än kautta kuvia tietokoneeseen.....

8. Jussi2000

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    No eipä ole tullut koskaan kokeiltua tuota samaan spostitiliin lähettämistä.

9. eeaiel

Tykkäykset:
    0
    Niin siis pieni tarkennus.
    Kuvat siirtyy hyvin koneelta puhelimeen , mutta millä saan kuvat puhelimesta koneeseen ilman s-postia.
    Käytössä on infrapuna portti , jonka kautta siis kuvat siirtyy toiseen suuntaan , mutta ei koneeseen......................

10. qwerty987

Tykkäykset:
    0
    itsellä on sama ongelma T68i:n kanssa, pitäisi saada kuvat puhelimesta koneelle, mutta kun ei onnistu, tarkempia tietoja löytyy täältä, jos joku viitsisi minuakin auttaa ongelman kanssa...

11. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Minulla on kokemusta vain Win98:sta, ja siinä kyllä kuvien siirto puhelimesta koneeseen onnistuu hienosti, kunhan vain infrapunaportti on siinä normaalissa tilassaan, että se muutaman sekunnin välein tarkastaa onko infrapunalaitteita lähistöllä. Kun se sellaisen löytää, ja puhelimesta pistää kuvan siirron päälle, niin muutamassa sekunnissa kuva on siirtynyt kansioon Vastaanotetut tiedostot. Eli ilmeisesti ongelmassa on nyt kyse siitä, ettei infrapunaportti ole sellaisessa tilassa, että se tutkii koko ajan onko ir-laitteita lähistöllä. Kuinka tuo W2000:ssa tehdään, sitä en osaa sanoa.

12. rs500

Tykkäykset:
    0
    win 2000:sta en osaa sanoa mutta ongelmana oli win98:ssa t300:n kanssa infrared transfer ohjelman puuttuminen ja portin nopeus piti olla max 56.800kbps.Tuo "infrapuna siirto" ohjelma on jostain syystä muka vain win95 luokan softaa mutta ainakin 98:ssa toimi...Yleensäkin tämän kuvasiirron osalta kaipaisi täsmällisempiä ohjeita manuaaliin eri käyttöjärjestelmien osalta. Soitin jossain vaiheessa customer serviceen ja sieltä joku Börje hoki vain samaa mantraa ettei mitään softia muka tarvita, mutta onneksi on tämä foorumi!

13. eeaiel

Tykkäykset:
    0
    mulla on käyttiksenä xp , eikä tahdo toimia.....

14. MC Featuring

Tykkäykset:
    0
    Voikos kuvia siirtää puhelimesta koneelle (ja toisin päin) siis myös bluetoothilla? Vai onko ainoot mahdollisuudet irda, kaapeli ja s-posti?

15. Esa Vuolas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Riippuen puhelimesta, mutta pääsääntöisesti kyllä voi!

16. MC Featuring

Tykkäykset:
    0
    niin tosiaan...tuota T610-mallia tarkotin. Yritän tässä miettiä, että mikähän varuste tuohon tietokoneeseen kannattaisi hankkia. Eli oisko suurin hyöty irdasta, bt:stä vai kaapelista... Ei kai kaikkia kuitenkaan kannata ostaa =)

17. Esa Vuolas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Itse ostaisin luultavimmin bt-palikan. Nytkin käytän kannettavaa, mutta en jaksa aina ruveta leikkimään ton irda:n kanssa, kun joutuu puhelinta asettelemaan koneen taakse ja hirveetä sähläystä. Itse olen ostamassa tähän PCMCIA paikkaan menevän jonkun BT ja WLAN yhdistelmäkortin.

18. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Aiheeseen liittyen kysyisin onko mahdollista siirtää kuvat T68i:sta koneelle kaapelilla, kun T300:llahan tuo ei onnistu.

19. -late-

Tykkäykset:
    0
    Sähköpostilla siirtäminen on kallista.. Loppujenlopuksi halvempi ja kannattavampi ostos on irDA tai bluethoot.
    Yhden kuvan hinnan voi helposti laskea, kun ottaa selville oman operaattorin hinnat/100kt ja olettaa, että yksi kuva on 300-350kt. Tekstiä sähköpostilla on edullista lähettää, mutta kuvia törkeän kallis.
    Jokainen toki tarpeidensa mukaan valitsee parhaan vaihtoehdon.. Mulla irDA ja win98, toimii hyvin ja on mukava muokata luuri mieleisekseen themeillä yms.

20. ACDC

ACDC

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Aino
    avittakkaahan vähän:

itellä on K700i ja tietokoneessa BT palikka.. kuvat siirtyvät puhelimesta tietokoneelle muttei tietokoneesta puhelimeen..tulee joku virhe sanoma, ettei voi siirtää..ja joitai object push profiilista jos en väärin muista..

myös kauko-ohjain toimii BT kautta..

Jaa tämä viestiketju