1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miksi Z107 niin kallis!?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Kirka, 14/8/05.

1. Kirka

Tykkäykset:
    0
    Voisiko joku enemmän tietävä ihminen selittää z107- mallin törkeän hinnan syyn? Suurimmassa osassa liikkeistä hinta pinkoo reippaasti yli 400e, paitsi veikon koneessa, missä kyseinen puhelin on tarjouksessa. Miksi näin suuri ero hintaero? Z107:n ominaisuudet eivät voi maksaa 400e?
    Kannattaisiko minun ostaa z107 vai z300, kun hintaero on yli 100e?

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    onhan veikonkoneessakin normaalihintakin vain 349 joka ei ole lähellekkään muiden tasoa.

mutta syynä lähinnä se että 3g ei vielä oo oikeen lähtenyt käyntiin joten toi puhelin floppasi ja nyt ei tahdota myydä huonompaan hintaan varastoja tyhjiks

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Joo olen ihmetellyt samaa asiaa ja olen tullut siihen tulokseen, että se vain on kallis. Ei siinä ole mitään mistä kannattaisi maksaa enempää kuin z300:sta. Kai sen hinta vain on jämähtänyt jotenkin mystisesti sinne yli 400€...(?) Eli osta vain se z300, jos noiden kahen väliltä pitää valita.

4. Kirka

Tykkäykset:
    0
    Taidan sitten ostaa sen z300. Oli mulla vielä vaihtoehtona e730, mutta muistikorttipaikan puute ratkasi z300 hyödyksi. Katsoin, että sellasen TransFlash kortin saa 20 euroon. Osaako joku muuten silittää mulle, mitä hyötyä minulle on umts-toiminnosta tänäpäivänä?

5. htavilap Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  6. Kirka

Tykkäykset:
    0
    Tiedetään! Mutta katsoppa hintaseurannasta kaikkia muita!

Jaa tämä viestiketju