1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miksi tietyn topicin lukeminen kaataa koko selainikkunan?

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Conda, 24/5/04.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli kun yritän avata topicin "monentena rekisteröidyit foorumille", ei tapahdu mitään, selainikkuna näkyy task managerissa tuplana ja molemmat not responding. Miksi näin?

2. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    No ei se ainakaan sivustosta johdu. Kokeilin kahdella eri koneella, kolmella eri selaimella ja ainuallakaan ei kaatunut.

Aja virustoimenpiteet, ja kaikki ad-awaret ja muut.

3. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja vaihda selain jos käytössä on Mikki$oftan tekemä viritelmä. :p

4. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Helpommin kyllä sanottu kuin tehty.. Itse olen kokeillut varmaan kaikkia vähänkään yleisempiä selaimia, ja aina palaan IE:seen :(

Mutta minkäs teet, kun olen aina käyttänyt IE:tä ja tottunut siihen niin täysin. Tokkiinsa oletusIE:ssä on aika paljon enemmän kaikkia turvallisuusriskejä ja muuta, mutta kunhan a) hankkii kaikki päivitykset ajan tasalle IE:seen ja Windowsiin b) ei pidä turvallisuusasetuksia ihan alimmalla tasolla c) hankkii palomuurin ja virustentorjuntaohjelman, niin aika hyvin homma pelaa. Ei ole mun koneilla tainnut koskaan olla yhtään virusta.

Tottumis- ja mieltymyskysymys tosin, tiedän monta tyyppiä, joilla on windows alla, ovat aiemmin käyttäneet IE:tä vakinaisesti, mutta nykyään eivät koske IE:seen ellei ole pakko. Eli ovat tykästyneet Operaan/Mozillaan/jne.

Fakta toki on, että esim. Operassa on nykyään paljon enemmän ominaisuuksia kuin uusimmassa IE:ssä, mutta IE kelpaa kyllä mulle hyvin :) Yksinkertainen jne. :eek:)

Mut tais mennä vähän Ootee, joko Conda sai hommelin korjatuksi? Miten? Mikä oli vikana?

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Näin on. Tosin itse olen aika outo lintu kun en ole koskaan IE:tä yleisesti ykkösselaimenani pitänyt. Netscapen kautta Mozilla Firefoxiin. :) Suosittelen. ;)

6. arttuk

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3330/dna Onni N73/dna Into Kimppa, mutta päinvastoin kun toinen puhe-puhelin ja toinen lelupuhelin
    Minulla kaatuikin koko Windows viime yönä, kun yritin tuohon bugilista-aiheeseen yhden viestin lähettää.
    Ja kai se joskus johtuu vähän sivustakin, että siellä on jotain, mikä saa selaimen kaatumaan. Esimerkiksi Koneen sivut aikanaan kun yritin hakea kesätöihin, niin kaatoivat ainakin viisi eri tietokonetta, joilla kokeilin sivuja useamman kerran. Kaikenlisäksi sivut ainakin silloin olivat aika monen mutkan takana, ja yhteys oli tosi hidas.

Jaa tämä viestiketju