1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miksi MMS ei lähde Sveitsiin?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Kaarina74, 2/1/07.

1. Kaarina74

Tykkäykset:
    0
    Hello! Olisikohan jollain kokemusta vastaavasta... Yritän lähettää Soneran liittymästä MMS-viestiä Sveitsin Orangen liittymään, mutta viestin lähetys epäonnistuu ja puhelin antaa ilmoituksen "Recipient restricted" tms. Vastaanottajallakin on kuulemma asetukset kunnossa, mutta viesti vain ei kulje.

Oma ymmärrys ei riitä tämän ratkaisemiseksi, koska olen lähetellyt ja vastaanottanut MMSiä ympäri maailmaa, eikä ongelmia ole ollut. Nämä sveitsiläiset vain hangoittelevat vastaan...

2. adapter-

Tykkäykset:
    5
    Multimediaviestejä voi lähettää vain kotimaisiin matkapuhelinliittymiin ja lisäksi muutaman skandinaviassa toimivan operaattorin liittymiin. Ei onnistu siis sveitsiin.

Jos taasen Soneran liittymä olisi sveitsissä Orangen verkossa niin silloin multimediaviestien lähetys onnistuisi.

3. Kaarina74

Tykkäykset:
    0
    Kiitos avusta! Vaikka voisin kyllä vannoa, että olen onnistuneesti lähettänyt MMSiä ainakin Singaporeen ja Englantiin... Ja minä kun luulin, että elämme rajattomassa mobiilimaailmassa!

4. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    MMS palvelun osalta ei ole tehty roaming sopimuksia(en tiedä, onko pelkästään sopimuksesta kiinni, vai tekniikka vielä ei täysin toimivaa joka puolella)...

5. Rixwaattori

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju